streda 30. marca 2016

Balzamový apdejt PART TWO



Po dlhšej dobe tu máme opäť aktualizáciu mojich maniacko-balzamoidných skúseností. Pre tentokrát sa pozrieme bližšie na zúbok dvom tubičkám, dvom téglikom a jednej tyčinke, ktoré čakali na testovanie už dlhší čas. Aké sú teda moje skúsenosti s týmito /ne/fešáčikmi?

lip_balms


BALEA_lippen_ol
BALEA roll-on olejček na pery s vôňou kokosu

Zľahka po kokose voňajúci roll-on olejček na pery od Baley veľa vody u mňa teda nenamútil. Prvý dojem bol ešte celkom fajn, aj keď olejček trošku lepí. Bohužiaľ po pár použitiach som si všimla, že hmota na perách čím ďalej, tým viac len sedí a prd robí. 

BALEA_lippen_ol
BALEA roll-on olejček na pery s vôňou kokosu - aplikátor
BALEA_lippen_ol_ingredients
BALEA roll-on olejček na pery s vôňou kokosu - zloženie


Takže za mňa toto nie, aj keď vcelku oceňujem pomerne originálne balenie – guľôčka sa síce nevrtí úplne ľahko, ale okej, neriešme.

lip_balms


Ako si možno /ne/pamätáte, z „winter protect“ línie  s brusnicou som si mooooc obľúbila akoželimitkové telové mliečko, ktoré považujem skrátka za bombu. Preto som, logicky, nemohla odolať ani balzamu na pery z tohto radu, aj keď moje skúsenosti s baleáckymi ústnymi mazadlami nie sú práve najideálnejšie a s tými tyčinkovými sú priam tragické. V tomto prípade ale musím povedať, že som vcelku milo prekvapená.

BALEA_lippen_balsam
BALEA Outdoor Protect balzam na pery - aplikátor

BALEA_lippen_balsam
BALEA Outdoor Protect balzam na pery - konzistencia


Konzistencia je krémová, pomerne hutná, hmota na perách príjemná, voňavá len veľmi nenápadne a hydratačno-výživné účinky taktiež nie sú celkom márne. 

BALEA_outdoor_protect_ingredients
BALEA Outdoor Protect balzam na pery - zloženie


Ak si dáte na papuľku primerané množstvo, balzam nefarbí, ak to ale preženiete /ako to veľmi často zvykne praktizovať claire clairmont/, no tak nejaká tá biela nepríjemnosť vás občas zaskočiť môže. Inak ale fajn a balzamík môžem určite len odporúčať.

lip_balms


Jediný zástupca prírodnej kozmetiky – téglik od Soaphorie s vôňou citrusov – prekvapil vcelku príjemne. Jeho tyčinkový vzdialený bratranec bol síce úplný des-hrúza a tak trošku som niečo podobné čakala aj od tohto fešiho, ale zasa uznajte – ak má niečo voňať po citrónikoch, zas taká tragédia to byť nemôže.

SOPAHORIA_lip_balm
SOAPHORIA citrusový balzam na pery - konzistencia

No a ani nie je. Ako nalejme si čistého vína, zas o žiadnu výživnú bombu nejde, ale účinok je furt prijateľný a pomerne slušne napravil v očiach claire clairmont renomé soaphoristických papuľkomazadiel. Navyše, tá vôňa je naozaj veľmi príjemná a realisticky pôsobiaca /ale jemná, nevtieravá!/.
No a keď vezmeme v úvahu super /aj keď neodfotiteľné/ zloženie... nie je o čom premýšľať a je možné, že vyskúšam aj iné voňavé verzie. Škoda toho ohavného /tiež neodfotiteľného :D/ balenia.

lip_balms


Hoci sú Lipsmacker balzamy na pery pomerne preslávené a zároveň celkom dostupné, moja skúsenosť s touto značkou sa týkala len jedného sprajtkového roll-on lesku na pery, ktorý tak nejak nefungoval /rozumej obsahu sa nikdy nepodarilo dostať na svetlo božie/. Samotné balzamy na pery tak moja papuľka nikdy neokúsila a colový feši sa dostal ku mne až ako darček od mojej zlatej kolegynky.
Čo musím jednoznačne vyzdvihnúť, to sú vône. Pri mazaní máte totiž naozaj pocit, že si na pery patláte kokakolu alebo sprajt v tej najroztodivnejšej forme – tie vône sú skrátka stopercentne realistické. Oku claire clairmont taktiež lahodí aj vizuál. Lebo čo je lepšie ako krásne farebný balzam na pery, že.

LIPSMACKER_coca_cola_lip_balm
LIPSMACKER Coca Cola balzam na pery


Čo sa ale účinku týka... No neviem. Spočiatku som bola celkom nadšená a balzam sa mi zdal dostatočne výživný. Po párdňovom používaní už ale moje počiatočné nadšenie trošku pohaslo a pocit, že si patlem na pery colový zázrak, sa tak nejak vyparil do vetra. Balzam teda určite nepatrí k tým najhorším, ale že by vám spasil pery, rozpraskané od zimy do krvi, to asi nečakajte. 

BLISTEX_daily_lip_conditioner
BLISTEX Daily Lip Conditioner balzam na pery


Keď som robila objednávku v niektorom z e-shopov /jo neviem si spomenúť v ktorom!/ a hľadala, akú milú nepotrebnosť ešte do košíka prihodím, môj pohľad logicky upútal kelímok od Blistexu. Ako moc milujem jeho tmavomodrú MedPlus verziu, to už viete a preto je jasné, že som tejto jeho „light“ verzii nemohla odolať.

BLISTEX_lip_balms
BLISTEX MedPlus a BLISTEX Daily Lip Conditioner balzamy na pery


Čo sa týka účinku, balzam je rovnako skvelý ako MedPlus a tak trošku sa mi zdá, že konzistencia je prakticky totožná. 

BLISTEX_daily_lip_conditioner
BLISTEX Daily Lip Conditioner balzam na pery - konzistencia
BLISTEX_daily_lip_conditioner_ingredients
BLISTEX Daily Lip Conditioner balzam na pery - zloženie


Balzam na perách tiež príjemne chladí, ALE. Bohužiaľ balzam nie že nevonia, ale cítim tam taký trochu ten lekárenský odér, ktorý teda nie je môjmu čuchovému orgánu dvakrát príjemný. Za mňa teda celkom jednoznačne vedie tmavomodrá verzia, ktorá po tom mentole aj vonia a vonia príjemne.
Ak mám z dnešného článku vybrať jedného favorita, tak to bude jednoznačne kelímok od Blistexu. Síce by som prijala, keby voňal radšej ako citróniková Soaphoria či kolový Lipsmacker, no ale čo už, ani claire clairmont nemôže mať všetko, že /aj keď je to nie celkom dobre predstaviteľné!/.
Naopak, na celej čiare sklamal kokosový olejček na pery, do ktorého som vkladala pomerne veľké nádeje, nakoniec ale nevydalo.

Skúšali ste niektorý z týchto balzamov na pery? Ktoré sú tie vaše TOP balzamy a ktoré, naopak, nemôžete ani cítiť? :)

- claire -

11 komentárov:

  1. Skúšala som z DM ten prvý balzamo-olej a fúúúúj, ťažko to išlo von, gulička sa poriadne netočila a pery som malal polepené. PO 2 týždňoch moja trpezlivosť pretiekla a letel do koša.
    Tu tebou uvádzanú Soaphoriu som ešte nevidela, ale tyčinkovú verziu som skúsila, dosť dlho bola u mňa na pracovnom stole a začala hrčkatieť, takže tiež nie.
    Ostatné som neskúsila.
    A moja THE BEST je samozrejme Rosabud Salve always and forever (ale nie tie pepermintové a mentolové).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo tak moja skúsenosť bola rovnaká, hľadám nejakú obeť, ktorej ho posuniem :D Zato tyčinková Soaphoria letela nemilosrdne do koša :)
      RS je skrátka TOP, to je fakt ;) ale priznám sa, aj keď mi mentol v balzamoch nevadí, pričuchla som k tej jednej mentolovej verzii a tiež ma to moc neuchvátilo...

      Odstrániť
  2. Mam ten kokosovy olejcek a mne teda vonia tak prenikavo az mi to vadi. Iba tak na ovonanie je to fajn ale ked to mam mat pod nosom neustale... Po dvoch aplikaciach som ho niekam odlozila a viac nevidela...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tá vôňa nejak nevadila, práveže sa mi zdala celkom málo intenzívna. Ale tak je to individuálne samozrejme :)

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Možno to bude tým že koľko ľudí toľko chutí, ja nemám absolútne nič proti olejčeku na pery od balei, gulička sa vrtela dobre a mám rada keď mi ostane na perách a nestratí sa len tak.. od saphorie som mala takyto kelinok "bez života" to bol niaky berry balm ale vôbec nebol takyto husty ako tvoj citrusovy, ten moj bol ako olej ktorý rád vytekal. Blistex modrý mám už doma asi 2 roky a nie a nie ho minúť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak jasné, všetko je to prudko individuálne.
      Nemala si tú Soaphoriu už nejakú prešlú? :) Ale je fakt, že ja som skúšala tiež len túto jednu, citrusovú...

      Odstrániť
  5. Mám jen ten olej na rty Balea, tehdy to byl strašný hit, jak na blozích, tak na instagramu, všichni to vychvalovali, tak se nedalo nic dělat, ale musela jsem naklusat do dm a ukořistit i svůj:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho chvalabohu dostala na evente s Déemkou :D Ale tiež som mala tiky, že preň poletím, to balenie je také ňuňu...

      Odstrániť
  6. Kokos mám rada,tam balzam by sa mi páčil:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No on podľa mňa zas nejak výrazne kokosovo nevonia...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...