streda 9. marca 2016

Klasika od DOVE



Nedokážem si pomôcť. Existuje milión vecí v kozmetike, o ktorých by sa dali písať siahodlhé recenzie, napriek tomu k niektorým sa donútiť nedokážem. Ak ale objavím nový sprcháč, ktorý ma chytí za srdcový sval viac, než je bežné, nemám najmenší problém okamžite sa s vami podeliť o moje nadšenie.

DOVE_deeply_nourishing


Ten najklasickejší „deeply nourishing“ sprcháč od DOVE určite všetky poznáte. Telesné schránky ste si ním drhli ešte v beautyblogersko-čitateľskom praveku a ani claire clairmont nebola výnimkou. 

DOVE_deeply_nourishing
DOVE Deeply Nourishing sprchovací gél

Musím priznať, že som istý čas mala obdobie celom slušnej lakomosti, čo sa sprcháčov týka a zatiaľ čo dnes by som v chvíľkovom pomätení mysle bola schopná za Vec na sprchovanie utratiť aj dvojmiestnu /nemiestnu/ sumičku, kedysi som lovila len vo vodách pod 1 éčko. A do tejto kategórie teda Dove sprcháče nespadali. A preto som klasický Dove sprcháč použila raz, možno dvakrát a viac mu nevenovala pozornosť.
Ako viete, dnes je situácia zásadne odlišná a na sprcháčoch od Dove celkom závisláčim. Keď som teda v niektorom z DM boxov objavila tohto klasika, moje srdce zaplesalo.

DOVE_deeply_nourishing
DOVE Deeply Nourishing sprchovací gél

No a viete čo? Ten sprcháč je tak neuveriteľne DOBRÝ! Konzistencia je famózne hustá /až mám občas problém dostať ho z obalu von/ a tá vôňa, táááá vôňa!!! Sprcháč mi vonia celkom ako môj obľúbený balzam na pery od Reginy, o ktorom som vám písala tu a to je teda pre mňa vôňa vôní :).

DOVE_deeply_nourishing
DOVE Deeply Nourishing sprchovací gél - konzistencia
DOVE_deeply_nourishing_ingredients
DOVE Deeply Nourishing sprchovací gél -zloženie

Sprcháč zanechá vašu pokožku jemnú a hebkú ako detskú prdelku, aj keby ste sa následne ničím nemazali a to je ďalšia z podstatných vecí, ktoré hrajú v prospech každého sprcháčiku.
Zloženie je tradične celkom naprd, ale koho už len toto zaujíma, že.
Rozhodne a prudko chrochtajúc blahom ODPORÚČAM!!!

hodnotenie: 10/10

Kto z vás ešte nevyskúšal ten najklasickejší sprcháč od Dove? ;) A ktorý je ten váš najobľúbenejší?

- claire -

8 komentárov:

  1. ja tiez celkom hojne pouzivam sprchace dove (akurat mi dosiel pro-age) ale strasne mi vadi jedna vec. Neviem ci ja som debil a neviem vytlacit poriadne vnutro ale casto sa mi stava ze sa mi sprchac splosti a potom strasne tazko ide von. proste ten tvar obalu mi maximalne nevyhovuje :D asi to bude tym ze ten plast je akoby tvrdsi alebo hrubsi od inych sprchacov lebo pri fa alebo palmolive nemam ten problem...strasneee :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie si sama debil, aj ja som debil a asi nás bude viac :D Ono je to tak, že tie sprcháče sú poniektoré až neuveriteľne husté /tento teda poriadne, ako aj vidno na fotke!/ a tá tuba je fakt tvrdá... Takže v sprche tiež nervačím ;)

      Odstrániť
  2. Poznám, poznám a sem tam občasne používam. Ale skôr sa vždy dám nalákať na niečo iné. nové, zaujímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď toto, že sa človek furt dá nalákať na nejaké novinky ;)

      Odstrániť
  3. Znam. Dove sprchove gely mam strasne rada a pouzivam je. Zrovna ted jsem nejaky dostala. :) a tuby mi vyhovuji.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já Dove sprcháče naprosto miluji :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No sprchové krémy Dove mám veľmi rada aj ja, hlavne vďaka ich vôni a skvelej krémovej konzistencii, fakt nevysušujú. A telové mlieko Essential Nourishment je moje najobľúbenejšie práve vďaka krásnej vôni.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...