pondelok 26. septembra 2016

ALVERDE: Rýchlorecenzia na sprcháč



Sprcháče od déemkovskej akožeprírodnej značky ALVERDE mám celkom rada. Voňajú netradične, zloženie je celkom vyhovujúce, dobre penia a nevysušujú pokožku. Dnes som si dala za úlohu číslo jeden zveriť sa vám so svojimi dojmami z novinky, ktorá už okupuje déemkovské pulty – sprcháča s morskou soľou a netradičnou kombináciou bio-citrón – bio-korenie.

ALVERDE_sprchovaci_gel_s_morskou_solou


Jo netradičné vône, na tých ja ulietavam. Hneď na úvod vám poviem, ak vaše čuchové zariadenia uprednostňujú skôr sladučké ovocné vône počas sprchovania, tak to s týmto sprcháčom môžete rovno zabaliť.

ALVERDE_sprchovaci_gel_s_morskou_solou


K obalu sa príliš vyjadrovať nebudem. Podľa mňa je celkom ohavný, ale furt funkčný a to je základ.
Konzistencia je priemerne hustá a sprcháč je číry, bez farby.

ALVERDE_sprchovaci_gel_s_morskou_solou_konzistencia

Čo sa zloženia týka, to omrknite tu:

ALVERDE_sprchovaci_gel_s_morskou_solou_zlozenie


Čím pokračovať... Účinky sprcháčov od Alverde som zhodnotila vlastne už v druhej vete a ani tento nie je výnimkou. Takže mi ostáva vyjadriť sa snáď už len k tej vôni.
Ako vonia bio-citrón a ako bio-korenie? No, dá sa povedať, že tak ako sprcháč od Alverde. Ale pozor, žiadna prvoplánová vôňa to teda ozaj nie je a ak chcete stopy po citróne a korení zaňuchať, treba využiť všetku fantáziu, čo vo vás drieme! A potom to naozaj ucítite.

ALVERDE_sprchovaci_gel_s_morskou_solou


Moje zhodnotenie čuchových vnemov... No neviem. Pre mňa osobne to žiadna hitparáda nie je – vôňa mi nevadí, ale ja osobne sa opakovane vraciam radšej ku grepovému Alverde, ktorý mi vonia ako mandarínka s kôstkami alebo mandarínko-vanilkovému, ktorý mi pripomína Termix. Citro-korenie mi síce neprekáža natoľko, že by som ho nemohla minúť, ale opakovane ho kúpiť, tú potrebu zrejme mať nebudem v najbližších rokoch.
Pričuchnite, uvidíte.

Tentokrát bez hodnotenia.

Čo vy a sprcháče od Alverde, ktorý je váš obľúbený?

- cc -

2 komentáre:

  1. Tento som ešte nemala česť vyskúšať, uvidím či sa zadarí ho nájsť a kúpiť.
    Opakovane sa vraciam k Alverde sprcháčom len, myslím, mangovému, ktorý mne osobne najviac zatiaľ vyhovoval. Celkom ešte ušiel aj ten parížsky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mango??? :-o Ako je možné, že mi ten sprcháč ušiel??? :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...