pondelok 10. októbra 2016

Padlo za vlasť v septembri



Dnes pokračujeme spotrebovancami. Opäť som sa rozhodla uplatniť pravidlo /ne/obľúbenosti a začneme teda výrobkami, s ktorými som najviac spokojná.

out_news_september_2016


out_news_september_2016

A začnime poľskou Ziajou. Očný krém s petržlenom je už taká moja klasika. Toto balenie bolo, ak si dobre pamätám, moje druhé a určite sa k nemu ešte vrátim. Ak frčíte na hutnejších a výživnejších, ale napriek tomu nemastných očných krémoch, tento budete milovať.

out_news_september_2016


Rovnako milovať budete aj univerzálne použiteľné mlieko do sprchy z radu Cupuacu. Dokonca aj v prípade, že na podobných vecičkách nefrčíte. Krásne vonia a účinok vidíte a cítite, na rozdiel od všetkých ostatných mliek do sprchy. Vrelo odporúčam.
Voda v spreji od Baley, môj ďalší must-have výrobok. 

out_news_september_2016


Ako som tu za posledné týždne už niekoľkokrát spomenula, používam ju najnovšie na dočistenie pleti po odlíčení pleťovým mliekom a chrochtanie blahom nepozná hraníc! Takže ak nemáte s pleťou problémy a vodou v spreji sa osviežujete rady, túto vám tiež môžem len odporučiť. Btw, má asi najjemnejší rozprašovač spomedzi všetkých termálno-dermálnych vôd na trhu!

out_news_september_2016


Sprcháče od Yves Rocher vo všeobecnosti milujem a v podstate výnimkou nie sú ani tieto dva. Žltý s karambolou krásne letne, sladko voňal a uspokojil moje potreby po všetkých stránkach. Orientálny sprchovací olej na tom bol podobne, akurát že /lebo OLEJ, že!/ penil o dosť menej, než by mi bolo milé. Napriek všetkému, účinok fajn a voňal k sežrání, to fakt teda. Neviem prečo, ale mám taký pocit, že všetky sprchovacie oleje voňajú rovnako, má niekto podobný názor?
Kúra na blond vlasy od Baley, ďalšia fajn vecička. 

out_news_september_2016


Kúra má podporiť blonďavenie vlasov a musím uznať, že v kombinácii so šampónom to naozaj funguje! No, na rade Balea Professional začínam celkom závisláčiť a určite vyskúšam aj ďalšie výrobky.
Tesne pred koncom tu máme aj jedného nespotrebovaného vyhodenca. 

out_news_september_2016


Mini Colorama lakmi na nechty od Maybelline som bola vždy veľmi spokojná a musím povedať, že tento tmavý, slivkový odtieň sa u mňa vyhrieval už minimálne 5 rokov. Nepoužívala som ho síce až tak často, ale kvalita týchto lakov za pár drobných ma vždy uspokojovala. Holt, po rokoch už došiel jeho čas...
No a teraz už budem za trošku horšiu. 

out_news_september_2016


sprcháči od Alverde som vám písala už tu a teda neviem, čo by som k nemu ešte mala povedať. Podľa môjho názoru tá vôňa by mohla byť aj lepšia, ale to je vec čisto osobných preferencií. Inak spokojnosť, takže odporúčam už len akurát tak pričuchnúť si v predajni a rozhodnúť sa podľa vlastných nosných dierok.
Celkom na záver tu máme jeden spotrebovaný balzam na pery, Soft Lips kocku. Podľa môjho skromného názoru balzam na pery s asi najmenšou výdržou, aká existuje, takže okrem espéefka a zaujímavého dizajnu mne osobne ponúknuť nič nemôže a určite sa k nemu dobrovoľne nevrátim, bohužiaľ.
No a to by bolo pre dnes všetko. Máte s niečím z môjho „zoznamu“ skúsenosť aj vy?

- cc -

4 komentáre:

  1. To s tou vodou ve spreji zkusím, zbyly mi dvě balení od léta a teď už je moc nevyužiji, tak zkusím využít na to dočištění, díky za tip jak je zužitkovat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :) Nech Ti poslúži aj teraz, v "zime"...

      Odstrániť
  2. Myslím, že som nemala z tohto nič. Max som si pri poslednom nákupe v DM kúpila Alverde sprcháč, ale zatiaľ stále nenačatý :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ALverde mám rada :) a od Ziaja by som rada čosi vyskúšala :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...