piatok 7. októbra 2016

PUPA MILANO: Trošku off topic...



No, sama neviem. K dnešnej „recenzii“ som sa chystala nenormálne dlho a s takou nechuťou, ako ešte asi nikdy :D.
Aby ste si to nevysvetlili zle – nie že by vecička bola taká hrozná... Len, holt, niektoré veci idú fakt celkom mimo mňa a to bol presne aj prípad Jewel Tattoos od PUPA MILANO.

PUPA_MILANO_jewel_tattoos


Odjakživa som stará konzerva, čo počúva Guns´n Roses, Kabátov a Metalliku ako to najmelodickejšie z celého hudobného arzenálu, čo sa v mojej hudobnej zbierke nachádza. Takže je vám asi celkom dosť jasné, aký je môj postoj k veciam, ako sú chlapčenské kapely a nalepovacie tetovačky.
Napriek ťažkej životnej traume som sa však rozhodla pre vás urobiť všetko a vyskúšať aj tetovačky, ktoré mi na otestovanie poslala Pupa.
Tak najskôr začnime výberom motívov. 

PUPA_MILANO_jewel_tattoos


Obdržala som verziu s názvom Rozprávkový sen /už len ten názov je pre mňa za trest!!!/ Keďže som tvrdý odporca akýchkoľvek strieborno-zlatých vecí v tvare motýlikov, lastovičiek, srdiečok a nápisov LOVE, resp. I LOVE YOU, ako jediné použiteľné – ak pominieme potupnosť faktu, že si rockerka na seba dáva DOČASNÉ tetovanie!!! – sa ukázali byť rôzne retiazko-náramky, potažmo uletené mašličky, ktoré som sa rozhodla aplikovať na svoju telesnú schránku.
Ak by ste neovládali postup, tak sa spýtajte svojej netere, dieťaťa alebo segry v predškolskom veku.

PUPA_MILANO_jewel_tattoos


Stačí priložiť, navlhčiť, pošúchať a je to. Čo sa samotného výsledku týka... Ehmm, nooo. Ako nevyzerá to zle, to je fakt – moje ruky si tých „vytetovaných prstienkov“ celkom užili. Ale bohužiaľ, výdrž dopadla asi tak, že som vám môj výtvor nestihla ani odfotiť, keďže ráno bola moja večerná námaha celkom, ale že ceeelkom v ťahu! Nuž, tá avizovaná 6 dňová výdrž...

PUPA_MILANO_jewel_tattoos


Jewel Tattoos máte na výber v 4 verziách – možno ak by sa mi na testovanie dostala do rúk tá rockerská, bola by som menej frfľavá – a vysolíte za ne takmer 10 éčok. Čo teda pre mňa osobne v úvahu neprichádza absolútne a myslím, že si idem radšej zajednať ďalší termín u môjho tatéra.
Ak máte pred ihlami smrteľný strach, ale chcete napriek tomu svoju telesnú schránku niečím podobným ozdobiť, pokojne do toho choďte. Musíte sa však zmieriť s tým, že 6 dňovú výdrž dosiahnete možno tak vo vákuu, kde sa navyše nebudete hýbať a v tom prípade asi nebudete chrochtať blahom z faktu, že podobne by vám poslúžila aj žuvačka s tetovačkou z hornodolnianskych potravín za 3 centy.

hodnotenie: 3/10

Aké sú vaše skúsenosti s tetovaním? :)

- cc -

4 komentáre:

  1. Viděla jsem to už u pár holek naživo a vůbec toho nejsem zastánce, nelíbí se mi to, vypadá to u některých jako pěst na oko..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ono záleží od motívu a kam ho švacneš, že jo...

      Odstrániť
  2. Tak u tohoto typu "tetování" shledávám jenom jednu výhodu a to je to, že když si špatně vybereme motiv, nemusíme podstupovat tohle, tedy odstranění tetování. Protože jsou mezi námi i tací, co si vyberou buď špatného tatéra, co tetuje v otřesných podmínkách někde doma na gauči nebo motiv, jehož výběr se opravdu nepovedl :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když je to takové decentní tetování tak je to vcelku pěkné. Ale asi se nic nemá přehánět stejně tak asi i se skutečným tetováním i když dneska už se dá taky odstranit třeba tímhle způsobem je min drastický než vyřezávání kůže. To jsem viděla video a není to moc pěkný pohled.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...