pondelok 7. novembra 2016

Októbrové prírastky



Posledné mesiace to v mojej beautyblogerskej domácnosti zaváňalo čistou tragédiou. Tak nejak som si popri užívaní leta stihla vypestovať menšiu averziu voči nadbytku nepotrebnej kozmetiky /čo to vravím, všetka kozmetika je predsa POTREBNÁ! :D/ a tak vyzerali aj moje kozmetické /ne/nákupy. Keďže som vám ale sľúbila, že pre tentokrát to už bude omnoho lepšie – a cc svoje sľuby plní vždy! – tak nech sa páči, omrknite moje kozmetické prírastky ;).

kozmeticke_prirastky_oktober_2016

kozmeticke_prirastky_oktober_2016


Začnime vecičkami, ktoré som dostala na otestovanie. S arganovým olejom od ARGANEOL ste už mali tú česť, zvyšné vecičky na svoj čas ČÉ ešte len čakajú a aktuálne sa podrobujú intenzívnemu testovaniu :).
A toto všetko sú už moje poctivé nákupy. 

kozmeticke_prirastky_oktober_2016

kozmeticke_prirastky_oktober_2016



Hoci som sa snažila pokračovať v trende posledných mesiacov a kupovať len vecičky čisto potrebné, sprcháče sú výnimka, off course. Naškrečkovala som si zas vcelku slušnú zásobu, takže predpokladám, že do Vianoc mi zásoby vydržia. Holt, uvidíme, čo všetko zas budem potrebovať v novembri... ;).

Čo vy a vaše nákupy?

 - cc -

4 komentáre:

  1. Pěkně ses rozjela:-) Koukám, že jsi taky neodolala Perceive Oasis:-) Švestkový krém na nohy jsem si taky chtěla objednat, no, ale nakonec jsem se rozhodla se rozšoupnout v následujícím katalogu, kde jsem objevila skořicový zázračný kelímek, nějakou vánoční limitku krému na ruce a mýdla a další toaletní vodu:-) Takže listopad u mně s nákupy bude nejspíš taky veselý:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D škoricovému kelímku a krému na ruky som neodolala ani ja, uvidíme, čo to bude zač ;)))
      A Perceive Oasis, už je takmer spotrebovaná... preto som fotila len škatuľku :)... no ale nekúp to za tú cenu ;)

      Odstrániť
  2. ČO sa s Tebou deje ? Toľko málo produktov ? Ty končíš s blogom ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD to nie... Ale veď už to bola aj väčšia bieda :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...