pondelok 24. apríla 2017

Parfumovanie



Už poriadne dávno sme tu nemali žiadny voňavý postík. S príchodom jari niektoré z nás zvyknú svoje „zimné“ vône odkladať a vyťahovať zásoby z minulého leta a hoci väčšinou je to aj môj prípad, zatiaľ tak radikálna nie som. Skrátka sa nedokážem niektorých obľúbených vôní nabažiť a striekam ich na seba v hojných dávkach aspoň na večer.
Takže som sa rozhodla, že vám ich dnes ukážem :).

najlepsie_parfumy


JIMMY_CHOO_illicit

Hneď na úvod: drvivú väčšinu farebných voňavostí z môjho článku zoženiete tu. A teraz už poďme na vec.
JIMMY CHOO Illicit, ovocno-svieža vôňa v elegantnom a šikovnom flakóniku, pančnutá kvetinkami, je pre mňa osobne jedným z objavov roka. Nechcem vás tu príliš nudiť infoškami typu hlava-srdce-základ, ale keď poviem, že to vonia zmesou pomaranča, zázvoru, ruže, jazmínu a medu, tak to bude celkom výstižné. Vôňa je dostatočne intenzívna a má dobrú výdrž a určite sa zaradí k mojim stáliciam, ku ktorým sa budem opakovane vracať asi celkom celoročne. Podľa môjho skromného názoru je vhodná ako na deň, tak aj na večer, takže za mňa plná spokojnosť. 

Zhodnotenie vecičky po spotrebovaní nájdete tu.

CALVIN_KLEIN_forbidden_euphoria
Ďalším objavom poslednej zimy je pre mňa CALVIN KLEIN Forbidden Euphoria. Je to taká teplá, trošku korenistá, kvetinková vôňa s orientálnym nádychom, ktorá vás doslova a dopísmena dokáže zahriať počas mrazivých zimných dní. Ja sa jej ale nedokážem nabažiť aj teraz, keď už je mráz v nedohľadne a len čo sa trošku ochladí, okamžite po nej habkám. Výdrž je kúúúštik slabšia, ako v prvom prípade, ale furt fajn, flakónik je trochu nepraktický, ale vizuálne ma uspokojuje, takže na frfľačky nie je vlastne najmenší dôvod.

DIOR_jadore

Pidiverziu Jadoré od DIOR /na fotke vpravo hore/ som dostala ako darček od kamošky. Vôňa je to trošičku ťažšia a výrazne kvetinová, takže je podľa môjho skromného názoru vhodná skôr na večer. Napriek tomu, že podobným odérom som nikdy neholdovala, prekvapujúco k môjmu beautyblogerskému srdcovému svalu prirástla na prvý oňuch. Cítim v nej tak trošku fialku a to ja naozaj môžem. Výdrž vône je výborná, akurát musím trošku ofrfľať spôsob aplikácie. Pri tejto mini-verzii je samozrejme bez akéhokoľvek aplikátora – čo by zas taký problém nebol, že, viď olejček nižšie – ale v tej fľaštičke sa voňavý obsah tak trošku „zasekáva“. No, neva.

SIRAEL_COSMETICS_summer_flower

Potom tu máme dva „fejky“. Jeden od SIRAEL COSMETICS s názvom Summer Flower – celkom verná napodobenina kultovej vône Bright Crystal od VERSACE. Ide o kvetinkovo-ovocno-sladkú vôňu, naozaj ideálnu na jar a leto, na ktorej som svojho času fuckt že závisláčila. Bohužiaľ, výdrž v tomto prípade až tak neohromuje, ale za tú cenu /ani nie 15 éčok/ tú kúpu neľutujem. Btw, ten flakón je hrozný. Vizuálne síce tú kocku akceptujem, ale skúste sa s niečím tak kockatým, ostrým a ťažkým navoňať!

Zhodnotenie vecičky po spotrebovaní nájdete tu.

YODEYMA_seduccion


Ďalšou napodobeninou je YODEYMA Seducción v mini verzii, ktorú som si zaobstarala tak trošku núdzovo a obľúbila som si ju hlavne do kabelky. V tomto prípade by malo ísť o napodobeninu kultovej CHLOÉ Chloé – originál som nemala, tak posúdiť neviem – a pri oňuchaní ma vždy celkom úchylne napadne jediné slovo – vinea. Neviem teda, čo z kombinácie liči, frézia, pivonka, konvalinka, ruža, magnólia, virgínsky céder a jantár dávajú do viney, ale odprisahala by som, že niečo z toho to určite byť musí! :D Vôňa mi príde taká trošku kvetinková, trošku púdrová a naozaj sa mi pozdáva /celoročne/, takže je možné, že siahnem aj po originále.

L´OCCITANE_tuhy_parfum


Na záver tu máme vône trošku menej tradičných konzistencií. O tuhom ružičkovom parfume od L´OCCITANE som vám už kedysi dááávno básnila. Ide o krásnu, nie celkom typickú vôňu sladučkých ružičiek, ktorú prekvapivo naozaj milujem a nebránila by som sa ani tej klasickej, flakónikovej verzii. Samozrejme, balenie je nie celkom praktické, ale to vám odporúčam prežiť. Na netradičnú konzistenciu má parfum aj pomerne slušnú výdrž, takže – môže byť!

FRAIS_MONDE_parfumovany_olej

Parfumovaný olejček od FRAIS MONDE s vôňou čerešňových kvetov som dostala ako vianočný darček práve od e-shopu, s ktorým spolupracujem. Balenie je strašne milé a chutné, ale vôňa tak návyková, že by ste privítali, aby malo aspoň liter. Ide o krásnu, sviežu, pre mňa dosť nepochopiteľne výrazne citrusovú vôňa, na jar a leto naozaj ideál. Výdrž je slušná a prekvapivo aj celkom v pohode aplikácia – na zápästia bezproblémovo a prostredníctvom nich všade inde, že.
Tak a to by bolo pre dnešok všetko. Ktoré vône sú vášmu srdcu blízke na jar a v lete a ktoré v zime?

- cc -

6 komentárov:

  1. Miluji ty olejíčky Frais Monde mám doma asi 4 a moc ráda je používám :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je zatiaľ moja premiéra, a teda fuckt uvažujem o kúpe ďalších, je super...

      Odstrániť
  2. Jééééžiši, môj obľúbený post :))).
    To by som Ti písala hodiny, aby som napísala všetko k téme, takže len v stručnosti.
    Fejky a napodobeniny zásadne nekupujem.
    Celoročne je moja naj vôňa Bottega Veneta - Bottega Veneta.
    Mainstreamové vône nenosím, ani ťažké ani sladké, voniam ako cukrík.
    Na ajr som tento rok prešla na starú dobrú klasiku od Estee Lauder Pleasures a jej obmeniny (z nepochopiteľných príčin ich nemajú vo Fann, tak som sa spoľahla na www.katkaparfumery.sk).
    Na leto k tomu pridávam Gueraln Aqua Allegoria Limon Verde a od Gueralin tiež celoročne Terracotta.
    Avon a Oriflame už nekupujem, vyrástla som z nich.
    A občas si kvôli spomienke kúpim malú verziu od Dior Diorissimo :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najviac ma fascinuje, koľko verzií mena GUERLAIN si v tom zápale stihla použiť :DDD
      K žiadnej z Tebou spomínaných vôní som zatiaľ nepričuchla, takže napravím! ;)

      Odstrániť
    2. To vieeeeš, pracovný zápal, musím rýchlo vybaviť súkromné veci :))).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...