piatok 9. júna 2017

Májoví spotrebovanci



V dnešnom článku letom-svetom omrkneme, čo sa mi podarilo spotrebovať v máji. Štatisticky patria tieto články k najčítanejším /asi nielen/ u mňa na blogu a popravde sa tomu ani nedivím. Nie, že by moje sebavedomie bolo až tak nadrozmerné :D, ale sama tieto články čítam naozaj rada, pretože ich výpovedná hodnota je predsa už len o niečom inom.
Takže, čo všetko padlo za vlasť za minulý mesiac?

SAVEONBEAUTY_spotrebovana_kozmetika

Že toho teda v máji bolo! A dnes začneme dekoratívkou.
Po celkom dlhom čase sa mi podarilo spotrebovať rúžobalzam od Catrice. Tieto pastelky naozaj milujem a ak bude niektorý z nich v nejakej sympatickej zľave, ochotne sa k nemu vrátim – tým, čo ho neskúšali, ho odporúčam samozrejme aj za plnú pálku. Vysoliť by som ju bola ochotná aj ja, ale vzhľadom k tým kvantám kozmetiky, čo mám doma...
Riasenku 2000calorie od Max Factor s ohnutou kefkou ale určite odporúčať nebudem. Na rozdiel od jej staršej sestry, ktorú mám naozaj veľmi rada, táto riasy akurát tak polepila – a to bolo všetko, čo mi s nimi urobila. Určite by som skôr mohla odporučiť riasenku od Oriflame, ktorá krásne riasy vytvorila, ale na druhú stranu, s tou kefkou a nevypichnutím očí som bojovala po celú dobu jej používania.

SAVEONBEAUTY_spotrebovana_kozmetika

Spokojnosť bola aj s účinkom farebného gélu na obočie od Oriflame z rovnakého radu. Dodnes mu síce neviem prísť na meno kvôli zbytočne dlhému aplikátoru /a kvôli tomu, že vyschol celkom rýchlo/, ale voči účinku nemôžem povedať jediné krivé slovo.
Báza pod očné tiene Catrice bola celkom dlho mojím obľúbencom vďaka krémovej konzistencii a obstojnému účinku, časom to ale išlo tak nejak dolu vodou. Neviem, či je to len môj dojem, naozaj sa mi ale zdalo, že postupom času sa ten účinok, čo mi očný tieň vydržal v neporušenom stave, skracoval a skracoval... a skracoval. Takže: raz stačilo.
Poslednou spotrebovanou vecičkou z dekoratívky bol púdro-mejkap od Astoru. Aj keď spočiatku som ho využívala skôr ako taký nenápadný, prirodzene pôsobici mejkap, postupom času som ho začala tak nejak ignorovať. Ale že CELKOM! 

SAVEONBEAUTY_spotrebovana_kozmetika


Holt, názory sa občas menia a v konečnom dôsledku to dopadlo tak, že som sa do neho skrátka zamilovala ako do pleťového PÚDRA. Nielen, že krásne zmatňoval, ale aj tak trošku kryl a ten efekt na pleti sa mi skrátka začal páčiť natoľko, že ho môžem označiť asi za NAJ pleťový púder, aký sa v drogérkových pultoch bežne nachádza! Rozhodne sa k nemu ešte vrátim, len čo preriedim moje aktuálne zásoby.
No a môžeme prejsť na starostlivosť. Gél na holenie od Baley s vôňou dule a marhule ma uchvátil svojou vôňou aj konzistenciou až natoľko, že som mala v pláne naň napísať samostatnú recenziu. Moje nadšenie trvalo ale len dovtedy, kým som ho asi po 5 použitiach neminula. Gél bol naozaj super, konzistencia pripomínala dulovo-marhuľový džem :) a prenádherne voňaaaaal, ale tá spotreba je jednoducho katastrofálna! Dáte za to síce nejaké 2 éčka... Nuž, nevydalo.

SAVEONBEAUTY_spotrebovana_kozmetika

Deodoranty od Baley sú už taká klasika. Nenadchnú, ale ani neurazia – aspoň teda mňa nie. Stačí natrafiť na tú správnu vôňu, ktorá príliš neotravuje a máte vyhraté. Za mňa táto limitka s vôňou limetky a mäty jednoznačne áno, holt, asi už ju nezoženieme, že...
Pokračujeme Ziajou. Očné krémy tejto značky sú už taká klasika za pár drobných. Pre tentokrát som siahla do trošku vyššej vekovej /a na ziajácke pomery aj cenovej/ kategórie, ale, pravdupovediac, rozdiel v účinkoch nevidím. Za tú cenu kľudne kúpte, ale rovnako môžete kúpiť aj petržlenovú klasiku, ktorá stojí hádam o polovicu menej.

SAVEONBEAUTY_spotrebovana_kozmetika

Čo ale môžem odporučiť, to je jednoznačne Ziaja sprcháč z línie Cupuacu, ktorý skrátka vonia úplne najsamkrajšie po všetkých možných orieškoch. Dostala som ho ako darček k nákupu a odporučiť ho môžem celkom určite – ako vlastne všetky sprcháče od Ziaje. Veľké, voňavé, lacné... :).

SAVEONBEAUTY_spotrebovana_kozmetika

 
K spotrebovanej micke od Biodermy sa príliš asi vyjadrovať nemusím. Aj keď poslednú dobu micelárky používam už len na odličovanie očí, toto je skrátka vec, ktorú mám doma v už neviemkoľkom balení... Na druhú stranu, dvojfázový odličovač od Baley, to je niečo, čo neodporučím ani najväčšiemu nepriateľovi, bohužiaľ. Okrem toho, že som sa ním trafila všade inde, len nie na tampónik /asi moja nadmerná šikovnosť!/, tak toto ODLIČOVADLO ešte aj NEODLIČOVALO ani len tú obyčajnú riasenku, nieto ešte vodeodolnú! Možno to závisí na osobných preferenciách, ale ja naozaj nedokážem pochopiť moju kamošku, ktorá ho používa celkom pravidelne! :D
Outdoorový balzam na pery od Baley svojím účinkom síce neurazil, napriek tomu som ho ale používala minimálne. A nepýtajte sa ma prečo. Keďže sa mi doma ohrieval nejaký ten rôčik a jedného pekného májového dňa miesto balzamu z tuby vyliezol len olej, rozhodla som sa byť nemilosrdná a tak poputoval na onen svet. Ak chcete, vyskúšajte, ale ja mám rozhodne aj zaujímavejšie balzamy na pery vo svojej zbierke ;).

SAVEONBEAUTY_spotrebovana_kozmetika

K zblonďavovaciemu šampónu od Baley, odlakovaču Sally Hansensprcháču Dove sa dvakrát vyjadrovať nemienim. Vidíte ich tu už po neviemkoľkýkrát, takže je vám asi jasné, ako moc ich uctievam. Snáď len jedna vec /čo ma teda nesmierne mrzí/: Mandarínka od Dove nám už asi končí, pretože už ju v ponuke drogérií nevidím. A teda beriem to ako nesmiernu neprávosť, spáchanú na mojej osobe, no...
Biodermácky Pore Refiner mám doma už v balení číslo dva. Trestuhodne som vám ho na blogu za tie storočia detailne ešte neukazovala a rozhodnutá som napraviť to pri tomto kúsku. Takže pre tentokrát budem za partizána, ale mlčanie prelomím snáď už čoskoro :).

SAVEONBEAUTY_spotrebovana_kozmetika

No a celkom na záver česká Manufaktura. Krém na ruky s vôňou medovky bol pribalený k nejakému ženskému časáku a aj keď som najskôr prahla po tej druhej, ovocnej variante, nakoniec som ďakovala všetkým svätým za medovku. Kvôli vôni ten krém jednoznačne potrebujete, bohužiaľ o účinku to už povedať nemôžem. Vlastne bol ten krém celkom hrozný :D a keby ho nezachránila vôňa, tak asi rýchlosťou blesku poputuje na prepadlisko kozmetických dejín Claire Clairmont. Naopak, chladivý gél na nohy s vôňou Mojita potrebujete rozhodne. Ten totiž nielen božsky vonia, ale aj ešte božskejšie chladí. Na horúce letné dni je to celkom nevyhnutnosť a využiť ho môžete na celú telesnú schránku, nielen vaše dolné končatiny.

Tak a to by bolo všetko. Ak ste to dočítali až sem, tak úprimne „smekám klobouk“, mne by sa nechcelo :D. Akých obľúbencov ste spotrebovali za posledné dni vy? ;)

- cc -

7 komentárov:

  1. Fakt ten gel na holení Balea byl tak rychle vypotřebovaný? Já ho mám zrovna na vaně, párkrát jsem ho použila, ale zatím to vypadá, že tam ještě většina je, tak uvidím, jak dlouho vydrží mně:-D Ale voní moc hezky, včera jsem v dm drapla další balení do zásoby:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No on vonia fakt neskutočne, ale keď mi len naprázdno zasyčal, ostala som dobre nasratá :D Nuž, neva, aj tak sa dám určite na nejakú limitku ešte nalákať :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ano, Baleu mám v globále veľmi rada :) teda, niektoré vecičky :)

      Odstrániť
  3. Ja Ti neviem, ale takúto brutálne veľkú spotrebu nemám ani náhodou :)))).
    Inak, ten dvojfázový odličovač na oči si už vyskúšala z Mixy ? Je fantastickýýýý.
    Nejak z tých vecí čo si uviedla, som sa trafila tak asi v 2-3 kúskoch, že som ich mala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tiež sa nezadarí každý mesiac ;)... Odličovač som neskúšala, dík za tip, vyskúšam, keď miniem micku od Biodermy č. dva :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...