streda 22. novembra 2017

FRAIS MONDE: Asi najlepší hydratačný krém ever!


Hydratácie nie je nikdy dosť a obzvlášť na jeseň. Naozaj netuším, prečo tento názor presadzujem predovšetkým v tomto ročnom období, keďže hydratovať pleť treba naozaj furt, ale tak isto, ako počas jesene pociťujem neustálu potrebu mazať svoju telesnú schránku, podobné to mám s hydratáciou. Asi mi tá pleť, telo, vlasy prídu po lete taká „presušené“ a tak zalievam svoj organizmus hektolitrami vody nielen zvnútra, ale aj zvonka.
No a ak hľadáte naozaj DOBRÝ hydratačný krém, tak vám dnes jeden odporučím všetkými dvadsiatimi

saveonbeauty_frais_monde_hydro_bio_reserve_krem_recenzia


Moja skúsenosť s radom Hydro Bio Reserve talianskej značky Frais Monde, určenom predovšetkým na hĺbkovú hydratáciu normálnej až suchej pleti, je síce vcelku chabá, ale o to lepšia :). Vyskúšala som už jedno nočné pleťové sérum, ktoré je, podľa môjho skromného názoru, jedno z najlepšie fungujúcich hydratačných sér a ceeelkom som si ho zamilovala. Nuž a nie inak je tomu aj pri pleťovom kréme Hydro Bio Reserve.

saveonbeauty_frais_monde_hydro_bio_reserve_krem_recenzia


Balenie je klasické téglikové a pôsobí maximálne luxusne nielen svojím vizuálom, ale aj hmotnosťou – téglik je z hrubého skla a v prípade núdze ho môžete použiť aj na obranu. Alebo s ním niečo rozbiť, zrkadlo, umývadlo, nejakú hlavu... a tak :).
Možno vám na prvý oňuch nebude vyhovovať vôňa, ktorá je rovnaká ako pri nočnom pleťovom sére – asi dosť prírodná, pripomínajúca vôňu hríbov :D... rozhodne z nej nejdem do kolien ani v tom pozitívnom, ale ani v tom negatívnom slova zmysle.

saveonbeauty_frais_monde_hydro_bio_reserve_krem_zlozenie


Naopak, konzistencia vám asi vyhovovať bude už na prvý pohľad. Krémik má pomerne hustú konzistenciu a na pleti pôsobí rovnako luxusne, ako vyzerá jeho balenie. Je však na pleti veľmi jemný a ľahký, napriek tomu výživný, príjemne chladivý a so vstrebávaním nie je najmenší problém. Krémik tiež nerobí problémy ani pri následnej aplikácii mejkapu.

saveonbeauty_frais_monde_hydro_bio_reserve_krem_recenzia

saveonbeauty_frais_monde_hydro_bio_reserve_krem_recenzia


No a účinok? Hádam by postačilo aj jediné slovíčko: FANTÁZIA.
Moja pleť je síce momentálne relatívne normálna a sklony byť suchou má len mierne, ale ten krém je naozaj MEGAhydratačný. Pleť je pri jeho používaní hebučká a doslova napumpovaná vodou a tiež si trúfam povedať, že ochráni aj v chladnejšom počasí - už vyskúšané. Za mňa je to jednoznačne jeden z najlepších hydratačných krémov a taký by nemal chýbať v kozmetických zbierkach ani jednej z nás! Pretože hydratácie nie je nikdy dosť, že.

saveonbeauty_frais_monde_hydro_bio_reserve_krem_recenzia


Takže suma sumárum, krém určite odporúčam. Off course, vrásky vám to nevyzmizíkuje, ale predísť nejakým pomôže určite, keďže je to naozaj PORIADNY hydratačný krém.
Cena krémiku nebola celkom najnižšia, ale myslím, že v tomto prípade naozaj adekvátna kvalite /cécéá 25 éčok/. A ja asi nebudem spokojne spávať, kým nevyskúšam každú jednu vecičku Hydro Bio Reserve línie, pretože sa mi zdá naozaj moooc fajn!

hodnotenie: 10/10

Skúšali ste niečo od značky Frais Monde?

Zhodnotenie vecičky po spotrebovaní nájdete tu.

- cc -

6 komentárov:

  1. Znie to veľmi zaujímavo, ale myslím, že nie pre mňa.
    Ja okrem hydratácie potrebujem riešiť najmä vrásky a toto na to nevyzerá.
    K tejto značke som sa ešte nedostala, myslím, a ani od nej nič neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, my korytnacky toho potrebujeme uz viac, to je pravda ;D ale pre niekoho, komu zatial staci LEN hydratovat, je to urcite supervolba.
      V globale ale znacku mozem urcite odporucit podla doterajsich skusenosti...

      Odstrániť
  2. Souhlasím s hodnocením krému! Taky jsem s ním byla maximálně spokojená a považuju ho za jeden z nejlepších hydratačních krémů :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá hodně zajímavě. Nikdy jsme teda neslyšela ani o značce ani o produktu, ale musím říct, že díky tvé recenzi vypadá opravdu hodně dobře :) a líbí se mi to balení :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem. Znacku najdes na Elnine, maju naozaj siroku ponuku.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...