piatok 8. decembra 2017

MAKEUP REVOLUTION: Propoganda



Do tohto konkrétneho odtieňa tohto konkrétneho rúžu som sa zamilovala už pred rokmi. Stačil jediný pohľad na fotku na sociálnej sieti a bola som lapená. Dlhodobo lapená. Ku kúpe som sa totiž nedopracovala nikdy, aj keď nalomená som už bola zopárkrát.
S rúžom som mala totiž jeden zásadný problém. Bola tak neuveriteľne lacný, že som mala zakaždým psychický blok platiť poštovné, ktoré bolo hádam vyššie než samotná cena rúžu. Ale keď už sa naskytla príležitosť vybrať si ho na testovanie... tak ho tu teda máte :).

saveonbeauty_makeup_revolution_propoganda_matte_recenzia



Moje skúsenosti so značkou Makeup Revolution London sú... žiadne. Netvrdím, že značka neláka, ale po rokoch som už predsa len niekde inde a ak rúž nezačína dvojmiestnou cifrou, zväčša po ňom nadmerne očkom nehádžem. A takto je to s celým portfóliom značky. Odtieň Propoganda v matnom finiši som ale musela konečne vyskúšať, inej možnosti nebolo :).

saveonbeauty_makeup_revolution_propoganda_matte_recenzia

K obalu sa príliš vyjadrovať asi nemá zmysel, balenie pripomína klasické rúže od MACu, ale skrátka už v ruke cítiť, že ide o rúž za pár „centov“ – čo ale človek musí akceptovať, že jo.
Odtieň Propoganda Matte je – ako inak – matná, teplejšia vínovočervená s nádychom do hneda. 

saveonbeauty_makeup_revolution_propoganda_matte_swatch


Popravde až taký hnedý podtón som nečakala /na fotke ho nie celkom vidno/, ale že by odtieň sklamal, to rozhodne nie. Naopak, po tej záplave všetkých možných odtieňov ružovej je to pre mňa celkom príjemné spestrenie a asi ideálny odtieň na jeseň a zimu. A ja som si ho fuckt že zamilovala!
Rúž vonia mierne retro, ale trošku neidentifikovateľne a sama sa neviem rozhodnúť, či mi ten odér vyhovuje alebo nie. Čo je ale skvelé jednoznačne, to je pigmentácia, ktorá zabezpečí NAOZAJ VÝRAZNÉ pery presne v tom duchu, aký milujem :).
Príjemným prekvapkom je aj samotný pocit na perách. Rúž, napriek tomu, že je matný, pery nadmerne nevysušuje a je na nich ľahučký tak, že vôbec neprekáža, nikde nič nelepí, ale napriek tomu ho na tých perách CÍTITE – v dobrom. Presne takýto pocit na perách mi na rúžoch vyhovuje asi najviac – vlastne oveľa viac ako trebárs rúž od Urban Decay, ktorý je tak ľahký, že o ňom ani neviete!
Poďme ale k negatívam. Na prvotnej aplikácii rúžu si musíte dať naozaj záležať. Kvôli výraznej, matnej farbe sa musíte trošku pohrať s vnútornými okrajmi pier a poriadne ich poodtláčať do papierovej vreckovky, prípadne až zľahka POUTIERAŤ. Ak tak urobíte, vyhnete sa výraznému rozdielu medzi vnútornou sliznicou pier a narúžovanými perami, čo ja osobne neznášam.
Ak toto budete praktizovať, nebudete mať ani nejaký veľký problém s odtláčaním sa na poháre a veci podobné – čo ja teda kvitujem.

saveonbeauty_makeup_revolution_propoganda_matte_recenzia

Problémy ale nastanú po nejakých 2-3 hodinkách NEJEDENIA, maximálne občasného pitia a rozprávania, kedy sa začne rúž z pier strácať a NEROBÍ TO ZROVNA ROVNOMERNE.
Ja síce chápem, že ide o rúž, ktorý stojí ani nie 4 éčka, ale jednoducho tento fakt nie som ochotná akceptovať, pokiaľ nemusím – a ak, tak len v prípade, že rúž ohuruje inými kvalitami.
Ako je to, čo si budeme čo nahovárať, aj v prípade tohto rúžu :). Pretože ten odtieň je jednoducho bomba, po dlhej dobe niečo INÉ, čo mi naozaj sadlo. A teda budem sa musieť zmieriť aj s tým pekelným faktom, že tento rúž skrátka počas dňa BUDE nutné v pravidelných intervaloch upravovať.
Takže asi toľko dnes odo mňa. Odtieň úžasný, konzistencia príjemná, kvalita priemerná, ale adekvátna cene. Myslím, že nenáročné užívateľky by mohli byť spokojné, ja som ale – čo sa rúžov na pery týka – trochu sekera a preto ani neviem, do akej miery OBJEKTÍVNE môže byť moje hodnotenie a do akej miery sa ním môžete riadiť :). Tak pre tentokrát to číselné radšej vynecháme ;).

Máte nejaké skúsenosti so značkou MUR? Čo by stálo za vyskúšanie a čomu sa radšej vyhnúť?

- cc -

2 komentáre:

  1. Myslím, že doposiaľ som si z tejto značky nič nedopriala.
    Keď chcem mať ja pery ala Femme Fatale, použijem Dior 999. Tieto rúže sú vždy len s ceruzkou, lebo tie obrysy bez nej nie sú bohviečo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jo, bez konturky ani ranu. Paradoxne ked fotim na blog, dost casto bez nej :D
      Ja som sa na cerveny HE ruz este neodhodlala, zato pri roznych odtienoch malinovej/magentovej/cyklamenovej nevaham :D S cervenou su to u mna zatial len take hokus-pokusy...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...