pondelok 19. februára 2018

COSMETICI MAGISTRALI: Najlepšia pleťová voda ever!


Viem, že som sa ikskrát zaprisahávala, že nebudem písať v samostatnom článku o sprcháči, deodorante, čistiacom mlieku alebo pleťovej vode akejkoľvek značky, pretože to nikto čítať nebude, ale dnes tú výnimku jednoducho urobiť musím. Pleťovú vodu, ktorú vám dnes chcem ukázať, som si totiž na testovanie tak trochu vypýtala po tom, ako som ju vyskúšala zo vzorky a ostala čumieť v nemom úžase, akúže pleť to po nej mám! :)

Tak najskôr nejaký ten oficiálny pokec. Voda obsahuje destilovanú vodu z harmančeka, ktorá má pleť upokojiť a destilovanú vodu z limetky, ktorá sa postará o jej osvieženie. Najviac však zaujme asi info, že voda má rovnaké pH ako ľudské slzy, teda by mala byť k pokožke aj očiam maximálne šetrná – a to dokonca natoľko, že ju kľudne môžete využívať aj ako obklad na unavené alebo opuchnuté oči! Samozrejme, všetko bez vôní, farbív alebo parabénov. Čo je teda pre mňa osobne viac ako pozitívne zistenie – moja pleť je občas dosť citlivá a raz za čas zvykne na akékoľvek „odličovadlá“ zareagovať naozaj búrlivo.
Nedá mi nezastaviť sa aspoň pár slovami pri balení. To je síce plne funkčné a už v ruke cítite, že to nie je žiadny šunt, ale ten minimalistický dizajn v tomto prípade pôsobí na mňa priam maximalisticky :). Claire Clairmont síce je fanúšičkou minimalizmu, ale asi až tak celkom nie maximalistického minimalizmu - no ale to je len taká drobná, kozmetická vada, že, fľaštička pôsobí aspoň tak trošku profi :).

saveonbeauty_cosmetici_magistrali_kamilla_cleansing_lotion_ingredients

No a teraz k tomu, prečo som tak nástojila na otestovaní tejto pleťovej vody aj za cenu, že o nej budem písať samostatný článok /napriek všetkým svojím zásadám a dobrým zvyklostiam/.
Tá pleť je totiž po aplikovaní vody tak neskutočne príjemná, že si to ten samostatný článok skrátka zaslúži!!! Hladučká, jemná, čistučká... ani sa jej dotknúť nechcete, aby ste ten dokonalý pocit náááhodou niečím nenarušili :). Pleťová voda pleť nielen skvelo vyčistí, ale ju naozaj aj osvieži, zároveň neulepí, ale doslova zvláčni. Takýto pocit som po použití obyčajnej pleťovej vody ešte nezažila a kľudne si môžete poklepať na čelo – táto vec ma už po prvom použití dostala do kolien.
No snáď mi rozumiete, nie? Alebo mám v ódach na ňu ešte pokračovať? :) Trošku sa obávam, že toto len tak niečo netromfne a ja budem odkázaná na nekonečné objednávanie tejto vecičky z eshopu – čo teda nie je práve môj sen, že jo, ale inej cesty asi nebude.
Ako som pochopila z oficiálnej stránky, pleť aj oči ňou môžete aj odličovať, ja ju ale najradšej používam ako klasickú pleťovú vodu na dočistenie po odlíčení. Off course, vyskúšala som aj tento spôsob jej využitia a musím povedať, že vecička odličuje aj očný mejkap naozaj výborne. Zároveň mi je ale ľúto míňať vodu na samotný proces odlíčenia, pretože v tom prípade jej spotrebujete predsa len trochu viac, než keby ste ju používali len ako klasickú pleťovú vodu. Takže v tomto prípade zrejme ostanem verná micelárkam/čistiacim mliekam a podobným serepetičkám a Kamillu si budem naďalej "len" užívať :).

saveonbeauty_cosmetici_magistrali_kozmetika_recenzia

Cena 200ml balenia je necelých 10e, vodu dostanete aj v ekonomickejšom, 400 ml balení za sumu cca 15e. Ak by sa vám málilo, čoskoro bude k dispozícii aj 100ml cestovné balenie alebo dokonca môžete siahnuť aj po verzii „čistiace pleťové tampóny“ – vašim potrebám a chutiam sa medze nekladú.
Celkom seriózne môžem vyhlásiť, že toto je najlepšia pleťová voda, akú som kedy vyskúšala a rozhodne vám ju odporúčam v tom najväčšom balení. Bodka.

hodnotenie: 10/10

Celkom by ma zaujímalo, či pri čistení/odličovaní pleti používate produkty tej istej značky alebo to miešate hlava-nehlava ako občas ja. Nie každá značka má totiž k dispozícii celé portfólio vecí, ktoré ja na všetky tie kúpeľňové procesy k životu nutne potrebujem a preto som ku kombinovaniu niekedy doslova donútená :). Máte to aj vy tak?

- cc -

4 komentáre:

  1. Bránim sa označeniam typu "najlepšia pleťová voda ever" a podobne, lebo vždy je najlepšia tá, ktorú aktuálne používam. Ak by nebola najlepšia, nepoužívam ju :).
    Momentálne je to THE BEST pre mňa od Clinique na zmiešanú pokožkou (č. 3) a to je teda pecka. Mám ju doma v maximálnom 400 ml balení a stojí teda za to.
    Vyskúšala by som aj túto keď je taká skvelá, ale len kvôli vode nebudem objednávať jeden produkt a platiť poštovné. Čo je škoda, lebo stránky vyzerá vážne dobre, profesionálne a zloženie je vážne fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ved toto, tiez ma vo vseobecnosti prilis nebavi objednavat a zrovna pletovu vodu... Ale tato naozaj stoji za to, keby mi ju neposlali na testovanie, mala som v plane kupit ju.
      Ja teda konkretne pletove vody delim na zle, obycajne a najlepsie ever :D tie zle samozrejme pouzivat prestanem takmer okamzite, ale tie obycajne pouzivam a obcas kupujem aj opakovane :) Tato je ale pre mna naozaj vynimocna a asi ta najlepsia, aku som kedy vyskusala, resp. si nepamatam lepsiu...

      Odstrániť
  2. Tak o tomhle produktů jsem zatím neslyšela. Já používám hlavně ty klasiky z drogerii ale nebráním se vyzkoušet ani novinky nebo věcí ne tolik známé. Co se týče nějaké péče nebo čištění ještě se mi nestalo abych měla nějakou sadu od jedné značky, vždy mám více věcí nebo použiju to, co mám zrovna po ruce :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...