pondelok 13. augusta 2018

Júlové /ne/nákupy a ako som na dovolenke chodila s trblietkami na obočí



Tak a konečne nastal čas zosumarizovať, čo všetko pribudlo do mojej zbierky kozmetiky minulý mesiac. Opäť raz toho nebolo nejako závratne veľa, ale to už je môj obvyklý údel v tomto ročnom období – v lete tak akosi nepociťujem potrebu prehnane nakupovať a vlastne na to nemám ani trošku času. Väčšinu voľných chvíľ trávim totiž radšej vonku než v rozhorúčených interiéroch a to naozaj nemáte čas rozmýšľať nad kozmetikou, ktorú k životu práve nutne potrebujete :).

saveonbeautyblog_nakupy_jul_2018


Vďaka Elninu som konečne dostala možnosť otestovať toľko ospievané mejkapy True Match od L´Oréal Paris. Do balíčka som si vypýtala aj hydratačnú masku s vitamínom E od The Body Shop, po ktorej už nejaký ten piatok pokukujem a o mojom názore na všetky tieto vecičky si po nejakom čase určite prečítate.
A teraz už môžeme pokračovať bežnými, preddovolenkovými nákupmi, ku ktorým vám vlastne ani nemám veľmi čo vysvetľovať – väčšinu vecí už z blogu dobre poznáte a viete, že si ich kupujem opakovane a furt.

saveonbeautyblog_nakupy_jul_2018
saveonbeautyblog_catrice_ceruzka_na_obocie_recenzia

Na fotke pre tento krát ale nevidíte všetko, čo som kupovala. Tak nejak som totiž počas dovolenky stihla zopár vecičiek hneď aj spotrebovať a nechcelo sa mi veru zaťažovať už aj tak ťažký kufor prázdnymi obalmi od kozmetiky, že jo, zas taká poctivá blogerka nie som. Takže ste dnes ochudobnení o pohľad na môj obľúbený peelingový sprcháč s vôňou malín a mäty od Oriflame, micelárku od Nivey alebo ešte jednu mikroceruzku na obočie od Catrice, ktorá mi tam na drzovku došla a keďže som tvrdohlavo odmietala obiehať miestne drogérie, obočie som si upravovala ceruzkovým čokoládovohnedým očným tieňom s trblietkami /áno, naozaj si z vás nerobím prdel! :D/.

saveonbeautyblog_nakupy_jul_2018

A to by sme mali všetko. Ak sa mi pochválite, čím ste si v júli urobili radosť vy, budem rada, ak ste kupovali samé nudné veci ako ja, tak aspoň dajte vedieť, či už máte dovolenky za sebou alebo či vás ešte len čakajú ;).

PS: Ako ste asi pochopili, ja už mám po, wtf, tých sedem mesiacov ubehlo ako voda! :´(  :D

- cc -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...