piatok 31. augusta 2018

Padlo za vlasť v júli


Dnešným článkom – aspoň dúfam – budem mať za sebou všetky resty mňa voči mne. Hurá. Dnes sa totiž konečne pozrieme, čo všetko sa mi podarilo doraziť počas minulého mesiaca a bolo toho toľko, až mi to nedalo spávať. Fotodokumentácia bude síce opäť trošku menej kompletná až nekompletná vďaka dovolenkovému vyhadzovaniu prázdnych obalov, verím ale, že to prežijete bez väčšej ujmy a že straty na životoch budú len minimálne :).

saveonbeautyblog_out_news_jul_2018


Začneme starostlivosťou o pleť a telo, pokračovať budeme dekoratívkou a všetko zavŕšime tým, čo som spotrebovala počas dovolenky a čo na fotkách neuvidíte, lebo to skončilo v koši už tam.
Po bylinkách voňajúcu hydratačnú vodu v spreji od Havlíka som spotrebovala po podstatne viac než roku, takže aj tá vôňa už bola – logicky – taká trochu prešlá. Vodu som používala ako podklad pod oleje, potažmo séra, ktoré vyžadovali aplikáciu na vlhkú pleť a spokojnosť – aj keď, medzi nami, myslím, že na tento účel by mi podobne poslúžila aj obyčajná voda v spreji z Déemky. Tá má totiž na rozdiel od Havlíka aspoň plne funkčný aplikátor – ten na Havlíkovi sa mi v podstate sám od seba znefunkčnil, takže som bola odkázaná na prelievanie obsahu do pidifľaštičky z tekutého kocúrnika a uznajte, že to už v sebe skrýva všelijaké riziká :).

saveonbeautyblog_out_news_jul_2018

Miniatúrku očného krému od Clinique som vám prvýkrát ukázala v tomto článku a milujem ho! Krásne pokožku v očnom okolí hydratoval, bol jemný a bezproblémovo sa vstrebával, ale zároveň očné okolie nádherne vyživil a doslova napumpoval vodou. Za mňa jeden z najlepších očných krémov, aké som kedy vyskúšala a rozhodne sa nebudem brániť ďalšej kúpe.
Pokračujeme telesnou schránkou. Sprchovacie oleje milujem a nie inak tomu bolo aj v prípade Sanctuary Spa sprchovacieho oleja, ktorý síce až tak veľmi nepenil /lebo olej, že!/, zato krásne voňal a bol to olejový sprcháč. Dostala som ho do daru od kamošky a teda asi by som do neho nebola ochotná vraziť tie peniaze, ale rozhodne patril k mojim letným obľúbencom.

saveonbeautyblog_out_news_jul_2018

Kamoška mi doniesla z dovolenky na Cypre aj ďalšie vecičky – telové mlieko v pumpičkovom balení a kabelkový, dosť hutný univerzálny krémik s olivovým olejom. Neviem, či má nejaký význam rozkecávať sa o nich, ale najmä to telové mlieko bolo úžasné, konzistencia až jemne našľahaná, voňajúca po kakau a orieškoch a to ja naozaj môžem. Holt, asi u nás nezoženiete, že, takže ich nechajme spať spánkom spravodlivých.
Zlikvidovala som aj hneď dva krémy na ruky. Olivová Indulona patrí k mojim absolútnym miláčikom nielen v rámci značky, ale aj čo sa ručnokrémovacej oblasti celkovo týka a určite sa k nej budem vracať opakovane. Má úžasnú konzistenciu, nezanecháva ruky mastné, zato zhydratované áno a krásne vonia, takže čo viac si želať, že jo. Zato ananásová Balea sa u mňa ohrievala tak dlho, až som si ju dovliekla do práce a mazala ňou ruky tam, len aby som nemusela pred zaspávaním cítiť tú, ehmm, trochu otravnú vôňu. Ananás v kozmetike síce milujem, ale tento mi voňal tak nejak skysnuto hneď od začiatku a aj keď účinok týchto krémikov je fajn, za tú vôňu už rozhodne nie.
Gél na holenie od značky Cien ste u mňa videli už niekoľkokrát, túto inovovanú verziu mám doma v už ďalšom kuse, takže je jasné, že som s vecičkou nadmieru spokojná a viac k tomu nemám čo dodať.
Teraz si na chvíľočku odskočme k dekoratívke.
Jo, fuckt si nepamätám, koľké spotrebované balenie matného masielka na pery od Astor v odtieni Vivid Divine je toto júlové – tipujem tak tretie. Už mi je trápne niečo tu o ňom hovoriť, takže len v skratke pre nezainteresovaných: ide o najlepší rúž na pery v mojej celkom bohatej zbierke rúžov, ktorý strčil do vrecka aj všetky high-end kúsky, ktoré vlastním! Bodka.
Podobne vrúcny vzťah mám aj k priesvitnému laku na štiepajúce sa a krehké nechty od Avonu, ktorý som spotrebovala v už teda skutočne netuším koľkom kuse a minulý mesiac skončili u mňa rovno dve balenia /jedno vyhodené počas dovolenky/.
Lak na nechty od Orly v odtieni Peach Pastel Neon patrí medzi moje letné stálice už niekoľko rokov. Prečítať ste si o ňom mohli aj v tomto článku, kde som vám naznačila, že ho milujem len a jedine kvôli farbičke samotnej a rozhodne nie kvôli kvalite! Lak sa totiž olupuje asi najrýchlejšie zo všetkých mojich lakov na nechty, ktoré som kedy skúšala, pri lakovaní šmuhuje a zhustne už tak v polke tej megafľaše, takže takmer polovicu jednoducho vyhodíte. Holt, uznávam – som povrchná pipina a keď sa zamilujem do niektorej farby... Rozhodne pôjdem do opätovnej kúpy, aj keď zaň vysolím tých 13 éčok aj s poštovným, ako to bolo naposledy.
Mikroceruzka na obočie od NYX patrí tiež k mojím obľúbencom. Pokiaľ natrafíte na ten váš odtieň, rozhodne jej kúpou nešliapnete vedľa – ceruzka drží ako pribitá, pracuje sa s ňou maximálne pohodlne a celé balenie vám vydrží možno aj viac ako mesiac. Môj osobný problém s ňou je len v dostupnosti /kúpite len v BA/, inak by som ju kupovala furt dokola.

saveonbeautyblog_out_news_jul_2018


No a teraz prejdime k vecičkám, ktoré skončili v odpadkovom koši na dovolenke a tudíž na fotkách chýbajú.
Akáže by to bola dovolenka bez prázdnych obalov od opaľovákov, že jo. Pre tento krát to bol tridsiatkový, aerosolový sprej na opaľovanie od Cien a dvadsiatkový rozprašovač SunDance z Déemky. Oba boli nemastné, ten od Cien sa aplikoval maximálne bezproblémovo, rozprašovač z Déemky pred koncom balenia už trošku zlyhával, ale rozhodne môžem oba odporučiť – jedinou nevýhodou spreja od Cien bola pomerne rýchla spotreba, to už je ale údel aerosolových sprejov, že.
Spotrebovať na dovolenke sa mi podarilo aj poslednú z trojice pidifľaštičiek tekutého hodvábu na vlasy Biosilk, ktoré sa u mňa ohrievali už nejaký ten piatok. Každodenné umývanie vlasov pri mori im dáva zakaždým zabrať, preto som poctivo mazala všetkým, čo mi prišlo pod ruku. Aj keď v tomto prípade ide podľa môjho skromného názoru len o prekrývanie problémov so suchými vlasmi, vecička patrí rozhodne k tej skupine kozmetiky, ku ktorej by som sa vrátila zas a znova. Off course, v nejakom väčšom, cenovo výhodnejšom balení. Off course, keby som nemala milión ďalších krémov a olejčekov na vlasy, že.
No a celkom nakoniec malá pikoška, ako inak. Tušila som, že mikroceruzku na obočie od Catrice na dovolenke asi spotrebujem, ale že to bude tak do dvoch týždňov od kúpy, to by ma asi nenapadlo. Z tohto článku už viete, ako to všetko dopadlo a ako som sa vynašla, každopádne ale pár slov k ceruzke. Tá bola kúpená pre tentokrát v pokusnom odtieni 01 Light, zdalo sa mi, že je pigmentovaná o niečo menej, ako jej o stupeň tmavšia sesternica, o ktorej som vám písala v tomto článku /a nemyslím si, že to bolo len faktom, že ten odtieň bol svetlejší!/, ale inak vlastne až na tú megarýchlu spotrebu všetko dobre až vynikajúco.
Kedy konečne niekto vymyslí mikroceruzku, ktorá mi vydrží aspoň pol roka???

Poznáte/používate aj vy niektorú kozmetiku z dnešného článku? :)

- cc -


6 komentárov:

  1. Ten tropic krém na ruky som mala aj ja, príjemne hydratoval počas leta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ananasový krém na ruce mám také a jsem s ním spokojená i vůně mi vyhovuje :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. M I L U J E M All about eyes od Clinique. Jednoznačne to najlepšie z očných krémov čo som mala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, je skvelý :). Ja osobne ale kopem predsa len asi trošku viac za Syn Ake Eye & More od Larens.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...