pondelok 10. septembra 2018

Kozmetické prírastky za august

Na to, koľko výdavkov som mala v lete, boli augustové prírastky celkom výživné. Je síce pravdou, že som toho dosť obdržala ako sponzorské /v akejkoľvek forme/, nič to ale nemení na fakte, že vám to tu všetko skrátka musím ukázať :).

saveonbeautyblog_in_news_august_2018_recenzia


saveonbeautyblog_in_news_august_2018_recenzia

Začnime darčekmi a vecičkami, ktoré mi boli poskytnuté v rámci spolupráce.
Očný krém zn. Naobay, kozmetika od Weledysoaphoristické kelímky so vzorkami mi boli zaslané v rámci novej spolupráce s e-shopom Naureus. Očný krém ste na blogu už mohli vidieť, takže viete, ako moc spokojná s ním som, čistiacu penu od Weledy budete mať na blogu už čoskoro.
Keďže čistenia nie je nikdy dosť, z Déemky som si na vyskúšanie vybrala čistiaci pleťový olej novej značky LVLY, ktorá ma tým minimalistickým dizajnom zaujala naozaj maximálne :).

saveonbeautyblog_in_news_august_2018_recenzia
saveonbeautyblog_in_news_august_2018_recenzia

Zvyšné vecičky už boli podarúnky, ktoré sa ku mne dostali nejakým spôsobom, ktorý pre vás asi nebude podstatný, ale mne urobili rozhodne veľkú radosť!
V auguste som neodolala ani objednávke mojej obľúbenej kozmetiky zn. Larens a do košíka som tentokrát prihodila hydratačný pleťový krém Hydro Balance, enzymatický peelingbalzam na pery /ktorý sa mi teda v podstate prihodil do košíka tak nejak sám ;)/. 

saveonbeautyblog_in_news_august_2018_recenzia

S týmito vecami sa na blogu určite ešte stretnete – o väčšine z nich mám síce už teraz jasno, len musím ešte premyslieť, či zbuchnúť recenzie samostatne alebo ich spojiť do veľkého larensáckeho haulu. Uvidíme :).
No a na záver moje, pre tento krát naozaj potrebné nákupy, ku ktorým snáď ani nie je potrebné vyjadrovať sa.

saveonbeautyblog_in_news_august_2018_recenzia

Nuž, pre august všetko. Som v miernej depresii z toho, že keď sa tu stretneme pri najbližších nákupoch, bude už október a jeseň v plnom prúde, preto mi niečo hovorí, že by som si mala robiť o to intenzívnejšiu radosť novou kozmetikou /čo by vás, v konečnom dôsledku, malo asi tešiť :)/. Máte to tak podobne aj vy? ;)

- cc -

8 komentárov:

  1. Teším sa čo povieš na Weleda produkty. Ja od nich teraz testujem prírodné dezodoranty a sú fajn. A tá značka LVLY ma tiež zaujala, kúpila som si pleťový toner a teším sa aj na recenziu na tento olej. V poslednej dobe i keď mám mastnú pleť sa mi páči odličovanie a čistenie pleti olejmi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenzia na LVLY bude čoskoro, čakám tiež ten toner, tak to šupnem dokopy, len čo potestujem ;) ...
      No a Weleda pena, tá bude ešte skôr :D preto nechcem moc prezrádzať, ale každopádne milé prekvapko.

      Odstrániť
  2. Tak tohle jsou parádní novinky, už se těším na recenze. Hlavně na ten olej od Lvly. Taky bych chtěla od této značky něco vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík! ;)
      Tak smelo do LVLY, je to cenovo veľmi dostupné, takže to až tak bolieť nebude v prípade neúspechu :).

      Odstrániť
  3. Máš sa za čo hanbiť ! Toto sú prírastky za mesiac ?!? Nesleduješ iné blogerky, aby si videla koľko toho máš mať ?!?
    P.S. Zabudla som, ideš cestou minimalizmu :).
    Prepáč, zaskočilo ma to minimum prírastkov, však aj ja som mala toho viac :))))))).
    Som veľmi zvedavá na TVoj názor ohľadom Soaphorie. Ja aj po toľkých používaniach mám stále zmiešané dojmy....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D vyhoretá beautyblogerka, no... :DDD
      Ale nie, ja to mám v lete vždy tak, ešte si si nevšimla? ;) V lete nemám na nakupovanie kozmetiky väčšinou ani čas, ani peniaze a holt, ani chuť. Ale neboj, možno to napravím! :D
      Čo sa Soaphorie týka, nemám v pláne recenzovať to, keďže sú to len vzorky, ale možno struhnem NIEKAM aspoň nejaké prvé dojmy, uvidíme...

      Odstrániť
  4. Skvelé novinky :) Najviac ma zaujala značka LVLY :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...