pondelok 22. októbra 2018

WATERPROOF micka / áno či nie?


Začnime mojou obľúbenou otázkou: Viete, ako moc milujem klasickú micelárnu vodu pre citlivú pleť od Nivey? Verím, že viete, no – a ak nie, kuk na recenziu. Žiadnu inú som doteraz od tejto značky neskúšala, ale poznáte to, občas býva pokušenie prisilné a Claire Clairmont je len slabá žena. A tak som to teda riskla a na testovanie z Elnina som si vybrala momentálne toľko ospevované dvojfázové odličovadlo, Nivea MicellAIR Expert Waterproof micelárnu vodu na vodeodolné líčidlá.

saveonbeautyblog_nivea_micelarna_voda_recenzia


Popol na hlavu si nasypem hneď na začiatku. Vodeodolné líčidlá nepoužívam a dvojfázové odličovače vo všeobecnosti nemám rada. Keď už ale niekde čítate, že je to na vodeodolný mejkap /a že je to Nivea!/, to už tak nejak očakávate, že to bude odličovať rýchlosťou blesku práve to NEvodeodolné, že. 

saveonbeautyblog_nivea_micelarna_voda_recenzia

Ale holt, chyba lávky. Nie vždy všetko vychádza podľa našich predstáv a paradoxne práve tie dvojfázové odličovadlá môj nevodeodolný mejkap odličovali vždy tak akosi horšie.
To by ale samozrejme nebola beautyblogerka, keby furt niečo neskúšala a nedávala druhú, tretiu, štvrtú a mnohé ďalšie šance! No a tak tu máme túto „čiernu“ fľaštičku. 

saveonbeautyblog_nivea_micelarna_voda_recenzia

Priznám sa, mne sa neskutočne páči kombinácia čiernej, bielej a cyklámenovej, pôsobí maximálne elegantne a samotná fľaša v ruke dobre sedí, aj keď je dosť veľká.
Nebudem sa príliš vyjadrovať k prapodstate dvojfázových odličovadiel a k tomu, ako strašne ma nebaví pred každým namočením tampóniku trepať fľašou. Na tomto skrátka nezmení nikto nič ani po mojom apelovaní /aj keď je to pre mňa tak trošku nepredstaviteľné! :)/. Poďme radšej k samotnému účinku.
saveonbeautyblog_nivea_micelarna_voda_recenzia
 
saveonbeautyblog_nivea_micelarna_voda_recenzia

Ako, to naozaj toto dokáže odlíčiť niečo vodeodolné? Okrem toho, že ak si nedám pozor a narvem túto micku do oka, tak štípe /okej, beriem, micelárka nie je určená na odličovanie očnej buľvy/, tak jednoducho to odličovanie mi ide o podstatný kus ťažšie, než je to s klasickou mickou tejto istej značky, ktorá na odličovanie vodeodolných líčidiel určená nie je! Fakt to nechápem. A jo, začínam už naozaj premýšľať nad tým, či odličovadlá na vodeodolný mejkap nie sú určené výlučne na vodeodolný mejkap – moje niekoľkoročné skúsenosti by to teda potvrdzovali stopercentne.
Chvalabohu, ku cti vode slúži, že je na pleti inak maximálne príjemná, nelepí ani nepení a pleť odlíči a vyčistí pekne – bohužiaľ, s riasenkami bojuje viac, než by mi bolo milé a to nedokážem prekusnúť.

saveonbeautyblog_nivea_micelarna_voda_recenzia

Suma sumárum, opäť to nie je vec, ktorú by som s vulgarizmami na jazyku vyrazila cez zatvorené okno von do sveta, ale opätovne do jej kúpy ísť teda tiež neplánujem, ani za tú celkom júzerfrendly cenu v e-shope. Miliónpercentne viac si dovolím odporučiť vám túto micelárku /aktuálne s darčekom :)/, ktorá na mojej pleti a očiach plní svoju odličovaciu úlohu dokonale a ja pri nej ani nemám potrebu hľadať nejakú ďalšiu.

hodnotenie: 7/10

Zhodnotenie micelárky po spotrebovaní nájdete tu.

Skúšali ste? Aké sú vaše skúsenosti s dvojfázovými odličovadlami?

- cc -

12 komentárov:

  1. Mne vyhovujú ale iba na očný make-up. S tekutými linkami si totiž tie bežné až tak neporadia. Mám rada Garnier dvojfázový odličovač pre citlivú pleť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám túto micelarku doma a príde mi ako všetky ostatné vode odolné micelárky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď toto! :D Ešte som nenašla dvojfázové odličovadlo, ktoré by sa mi páčilo viac, než trebárs klasická micelárka od Nivey alebo Biodermy alebo...

      Odstrániť
  3. Ja som už postupne od micelárnych vôd upustila. Nahradila som ich odličovacími olejmi. A to som si voľakedy hovorila, že oleje asi budu veľmi mastné. No a nakoniec mi vyhovujú zo všetkých spôsobov odličovania najviac. Aké je Tvoje najobľúbenejšie "odličovadlo"?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Olej som testovala prednedávnom a tiež vlastne spokojnosť... Inak to mám ale celkom jednoznačné: na odlíčenie očí klasická micelárka od Nivey, tá pre citlivú pleť, na odlíčenie tváre čistiace pleťové mlieko z Lidla, nasleduje Dermo Wash od Larensu a potom NEJAKÉ tonikum - s nimi experimentujem asi najviac. Ako vidíš, taká všehochuť a vôbec nedodržiavam to, že používať kozmetiku len jednej značky, potažmo jedného radu... Používam čo mi vyhovuje a čo sa mi rokmi osvedčilo :)

      Odstrániť
  4. ja som nejaké výrobky z tejto rady vyhrala aj mňa celkom zaujali na pohľad ale keď o nej takto pišeš asi to nie je bohvie čo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dvojfázový odličovač áno, na oči. MIxa je moja naj. Ale na pleť určite nie a micelárka už vôbec nie. Robila mi, každá značka, brutálne zle na pleť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už micelárky používam na odlíčenie len na cestách, keď sa mi nechce trepať so sebou odličovadlo na oči, pleťové mlieko, tonikum bla bla bla... Používala som ich dlhé roky aj na pleť, pomohli mi, keď som mala problémy s nadmernou citlivosťou, ale po rokoch mi tá pleť pripadala už taká trochu "oslabená"...

      Odstrániť
  6. Já o ní pár recenzí četla, ale nekoupila jsem si jí, protože se mi moc nelíbilo, že byla i v televizní reklamě. Nevím, díky ní jsem o koupi neměla moc zájem.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...