pondelok 11. marca 2019

DERMACOL Devilash / diabolsky dobrá riasenka


Teším sa ako kôň, že vám v dnešnom článku môžem ukázať konečne naozaj dobrú riasenku – po dlhej dobe opäť jeden kúsok, ktorý som ochotná kupovať opakovane. Devileška od Dermacolu obletela pred časom blogosféru a keďže ja - obzvlášť, ak ide o riasenky – idem občas s davom fakt rada, tak som sa rozhodla, že sa jej musím pozrieť bližšie na zúbok. Vybrala som si ju na testovanie. Z Elnina. Dobrovoľne.


Ako hádam vám hneď bolo všetko jasné. Ak má niečo devil na začiatku... všetky rockerky a metláčky tu na blogu symboliku isto pochopia, toto láska jednoducho musela byť :). Poďme ale radšej k samotnému obsahu.
V tomto prípade som ani nejako extrémne neštudovala, čo všetko riasenka sľubuje – v podstate to väčšinou vždy robievam až tesne pred písaním recenzie, aby som si overila svoje dojmy, získané testovaním. Tentokrát som sa na to ale vyprdla úplne, takže moje dojmy budú čisto dojmami mojimi


To balenie sa mne osobne páči – kombinácia červenej a čiernej je u mňa stávka na istotu /o devilovi ani nevravím, že!/, akurát ma prekvapilo, ako masívne obal riasenky pôsobí.
Nie celkom pozitívne dojmy ale zanechalo najmä prvé otvorenie a pohľad na aplikátor. Ide v podstate o klasickú kefku – myslím, že slovíčko kartáč ju vystihuje úplne najsamideálnejšie – ktorá je navyše pomerne veľká/hrubá a taká trochu strapatá. Tento typ aplikátorov ja osobne teda príliš nevyhľadávam, keďže moje riasy sú malé, rovné zaprdence, ktoré vyžadujú kefôčky úzke, s krátkymi a hustými štetinkami. 



Teda - väčšinou. A chvalabohu, v tomto prípade milostivo urobili moje mihalnice výnimku.
S aplikátorom sa pracuje prekvapivo pohodlne – možno nie až tak, ako s mojou obľúbenou riasenkou od Clinique, ale devileška rozhodne neurobila Dermacolu žiadnu hanbu. A jo, aj na spodných riasach!
Vrstvy stačia maximálne dve – pri tretej už má riasenka tendenciu riasy zlepovať a to je vlastne asi jej jediný neduh.
Ak milujete na očiach vejáre, občas až umeloriasovo pôsobiace, tak toto bude aj pre vás trefa do čierneho. Kvôli tomu, že moje mihalnice sú také aké sú a keďže do práce si oči líčim väčšinou práve len tou riasenkou a ničím iným, toto ja milujem. Devilash riasenka ich tak neskutočne zvýrazní, predĺži a vytočí, až máte naozaj občas pocit, že pri rýchlejšom zažmurkaní vzlietnete! Pre mňa skrátka značka ideál /a verte, že na fotke to ani omylom tak monštrózne dobre nevyzerá :)/.


Výdrž je celodenná, riasenka neopadáva a konzistencia hmoty je taká akurát.
Čo viac dodať. Riasenkou sa patlem už takmer dva mesiace, pokiaľ si dobre pamätám a moje pozitívne dojmy zatiaľ ostávajú stále zachované. 


Ja sa teda pridávam do tábora tých, čo túto vecičku velebia do neba a rozhodne vám odporúčam vyskúšať ju. Na Elnine ju zoženiete za rozumných a necelých 6 éčok /vyššia cena v drogérke bola práve dôvodom mojej nechute skúšať ju, ach jo.../.

hodnotenie: 9,5/10

Kto túto riasenku milujete ako ja? :)

Zhodnotenie riasenky po spotrebovaní nájdete tu.

- cc -

10 komentárov:

  1. Řasenka vypadá skvěle jen škoda, že mě po řasenkách z drogérek začaly pálit oči tak už rok používám přírodní řasenky :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, niekedy si nenavyberáš :-/... Hlavné je, že môžeš používať aspoň NIEČO :).

      Odstrániť
  2. Řasenka vypadá dobře, já bych asi jen bojovala s tím kartáčkem. Mám raději silikonové :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V globále aj ja, ale tieto klasické kefky dokážu niekedy ozaj prekvapiť!

      Odstrániť
  3. Tak ja si ju asi (dobrovoľne) nevyberiem. Stále vo mne pretrváva odpor voči tejto značke, aj keď viem, že väčšinou neodôvodnený.
    Mne nevyhovuje tento typ mokrej riasenky, vôbec.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ako, ja tiež nejako dekoratívku od Dermacolu nekupujem, ale pár vecí, ktoré by som chcela vyskúšať, vytipovaných mám, predsudkami ani odporom voči akejkoľvek značke kozmetiky v podstate asi netrpím :D

      Odstrániť
  4. Tá kefka vyzerá super! Presne podľa "môjho gusta"! ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo, řasy s touhle řasenkou vypadají opravdu hezky :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...