piatok 22. marca 2019

NIVEA MicellAIR Skin Breathe / inovácia, ktorá vyšla!

Ani si neviete predstaviť, s akou chuťou píšem dnešnú recenziu – až mi to spôsobuje ľahký úsmev na tvári :D.
Ak by som si mala vybrať jedinú micelárnu vodu, ktorá je môjmu srdcu najbližšia, tak to bude jednoznačne tá od Nivey. Fialová, určená pre citlivú pleť a celkovo prvá od značky Nivea. Micelárnych vôd som poskúšala naozaj už asi milióny, niektoré milujem, niektoré neznášam, ale ak by som naozaj musela vybrať len jednu jedinú topkovú, tak to bude práve táto. Do úvahy som brala nielen jej odličovacie schopnosti a príjemnosť na pleti, ale aj tú ekonomickú stránku, off course.
No a keďže vývoj ide dopredu aj v kozmetike, Nivea nielen že nedávno rozšírila portfólio micelárok, ale aj inovovala moju obľúbenkyňu. 
Ktorú vám dnes teda ukážem.
Nivea MicellAIR Skin Breathe micelárna voda pre citlivú pleť.

saveonbeautyblog_nivea_micellair_skin_breathe_recenzia

Popravde, nejak nedokážem donútiť moje mozgové závity spomenúť si na viac než jediný prípad, kedy som bola s nejakou inováciou kozmetiky spokojná /pokiaľ sa netýkala výlučne a len obalu, že, ha ha/. Mejkapy menia konzistenciu, púdre fixačné schopnosti, atakďalej atakďalej a zväčša samá katastrofa.
Preto je vám jasné, ako moc veľké boli moje obavy! Moja najobľúbenejšia micelárka a zhovadiť ju nejakou inováciou? Najmä po istých skúsenostiach...
Nuž ale – na moju nesmiernu radosť – motyka po dlhšom čase opäť raz vystrelila.

saveonbeautyblog_nivea_micellair_skin_breathe_recenzia

Samotné balenie je krásne, elegantné a tiež funkčné. Micku zoženiete vo viacerých veľkostiach, najekonomickejšie je, prirodzene, to 400ml balenie.
Micelárna voda – ako už samotný názov vypovedá – je určená pre pleť citlivú a mala by byť tak vzdušná a ľahučká, že ju na pleti ani necítite. Takto si to teda aspoň ja vysvetľujem.

saveonbeautyblog_nivea_micellair_skin_breathe_ingredients

Nie som si istá, či to viem objektívne zhodnotiť, ale nová micelárka mi naozaj príde na pleti tak neskutočne ľahučká a príjemná, ako žiadna iná. Odličovacie schopnosti sú stopercentné ako aj v prípade jej predchodkyne, na pleti sa chová maximálne bezproblémovo /ako aj jej predchodkyňa/, ale oproti pôvodnej verzii mi príde na tej pleti naozaj ešte o kúsok ľahšia! Čistá rozprávka skrátka...

saveonbeautyblog_nivea_micellair_skin_breathe_recenzia

Micelárnu vodu používam na odlíčenie celej pleti len občasne, ale rozhodne je na nej rovnako príjemná ako v očnom okolí a nerobí žiadnu neplechu.
Takže s potešením môžem skonštatovať, že táto inovácia bude jednoznačne patriť k tým vydareným a ja sa furt môžem k mojej obľúbenej micke vracať – a snáď ešte radšej, než tomu bolo doteraz!

hodnotenie: 10/10

Čo vy a micelárne vody? Ktorá je tá vaša topková a ktorú, naopak, neznášate?
A aké máte skúsenosti s inováciami vašej obľúbenej kozmetiky? :)

Zhodnotenie produktu po spotrebovaní nájdete tu.

- cc -

6 komentárov:

  1. Oblubena micelarka? Z tych prirodnych urcite Joik a z konvencnych Bioderma. I ked uz nejaky ten cas micelarky pouzivam len pri cestovani, pripadne doma este tak na odlicenie ocneho okolia. Na odlicovanie sa mi viac osvedcili odlicovacie oleje.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám to podobne, až teda na tie oleje - frčím skôr na mliekach...

      Odstrániť
  2. Ty jo, tak tuhle micelárku bych i vyzkoušela :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja a micelárky ako spojenie neexistuje, lebo od istého času už nepoužívam, maxmálne ten zvyšok na odlíčenie očí. Nekupujem a používam len to čo som dostala ako darček.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja len na cesty, ako som to už spomínala... A doma na odlíčenie očí.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...