pondelok 22. apríla 2019

Najlepší sprchovací olej?

Aby ste toľko nedumali, čo za vecičku budem rozoberať v dnešnom článku /lebo podľa pumpičky to spozná asi akurát tak moja kamoška :D/, no tak sprchovací olej z radu Atoderm od Biodermy. Ani si nepamätám, kedy som od Biodermy skúšala nejakú pre mňa novú vec a keďže ten čas pred nejakým tým mesiacom nastal, tak si nemôžem túto príležitosť nechať ujsť.


saveonbeauty_bioderma_atoderm_huile_de_douche

Ja osobne sprchovacie oleje milujem. Nie som síce vyslovene sušienka, čo sa pokožky tela týka, ale všetko, čo má nechávať pokožku vláčnu už po umytí je skrátka moje a keďže pri sprchovacích olejoch sa mi ešte nestalo, že by som neulietavala na ich vôni, no tak nie je o čom, že.
Olej od Biodermy by mal predstavovať topku, čo sa sprchovacích olejov týka – keďže je z radu, určeného pre veľmi suchú až atopickú pokožku a keďže je z lekárne, že jo. To je teda nielen môj názor, ale – a asi predovšetkým – názor mojej kamošky, ktorá na tento sprcháč prisahá a kupuje ho na litre.


saveonbeauty_bioderma_atoderm_huile_de_douche


Ja zbožňujem ich klasický sprcháč z radu Atoderm, ktorý mi vyhovuje hlavne a predovšetkým vôňou. Na moje nesmierne potešenie, takto isto vonia aj sprchovací olej – čo je teda v mojich očiach dosť podstatný benefit :). Ostatné užívateľské vlastnosti už pre mňa osobne ale až tak vyhovujúce nie sú, ale poďme na vec pekne po poriadku.
Tak za prvé: olej takmer vôbec nepení. Ako jo, sama sa musím smiať, keď toto po sebe čítam, ale skrátka väčšina sprchovacích olejov, ktoré som kedy vyskúšala, penila aspoň trochu, tento od Biodermy nepení takmer vôbec a jeho používane s hubkou je maximálne bezpredmetné. Je mi jasné, že toto by som mala brať skôr ako pozitívum, ale holt, realita je taká, že ja a pena, to jednoducho ide dokopy a ak nie je kúpeľňa plná peny aspoň po kolená, tak ja skrátka nie som vo svojej koži :).


saveonbeauty_bioderma_atoderm_huile_de_douche


Vážnejší problém pri tomto sprcháči ale mám s niečím iným. Uznávam, že opäť bude prudko subjektívny, ale tak čo už so mnou.
Ako veľká milovníčka olejových peelingov totiž aj od olejových sprcháčov tak nejak očakávam, že pokožka po umytí bude krásne vláčna a nebude ju treba krémovať, telovomliekovať ani telovomaslovať. Nie že by ma táto činnosť nejako obťažovala, ale skrátka by som to od takejto vecičky aspoň trošku chcela. Holt, nič také sa nekoná. 


saveonbeauty_bioderma_atoderm_huile_de_douche_ingredients


Pokožka síce určite neostane vysušená po umytí týmto olejovým sprcháčom, ale ani nebude akoženapitá olejčekmi, ako to väčšinou býva po použití olejových peelingov. Viem viem, ide o zloženie, v rámci ktorého si na seba jednoducho čisté oleje nedávate, ale ja furt by som čakala od tejto veci niečo viac, než len nevysušenie pokožky – pretože v podstate rovnaký efekt ja osobne dosiahnem aj so sprcháčom za 2 éčka.


saveonbeauty_bioderma_atoderm_huile_de_douche


Na druhú stranu, aby som toľko nefrfľala... Kamarátka na tento sprchovací olej naozaj nedá dopustiť. Občasne totiž trpí na niečo ako presušené miesta na pokožke a keď sa umýva touto vecou, tak má po probléme. Takže ak výrobky podobného charakteru potrebujete,  tak vám aj tento sprchovací olej môžem v podstate asi len odporúčať. Ak máte ale takú pokožku a také preferencie ako ja, tak bude pre vás investovanie do tohto produktu asi zbytočné.


saveonbeauty_bioderma_atoderm_huile_de_douche


Ja sprchovací olej od Biodermy určite dopoužívam – už len kvôli tej úžasnej vôni je to pre mňa aspoň teoretický must-have – ale je vám asi jasné, že do opätovnej kúpy aktuálne nepôjdem. Sprcháč zoženiete napríklad v každej lekárni za dosť éčok, litrové balenie vyjde, off course, v prepočte kúštik ekonomickejšie. Takže ak vás vec zaujala, kupujte! ;)

Zhodnotenie produktu po spotrebovaní nájdete tu.


- cc -

7 komentárov:

  1. Sprchovací olej od Yves Rocher si skúšala? Ten s ovsom, ja kupujem pravidelne. A vonia ako karamel ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, ten som mala... Užívateľskými vlastnosťami mi fakt vyhovoval asi viac ako táto Bioderma...

      Odstrániť
  2. Ja som už tak nejak z Biodermy odišla, tá cena je už pri niektorých produktoch až príliš, a tú istú kvalitu viem dosiahnuť za lepšiu cenu, anpr. Mixou.
    A čo sa týka sprcháča, zbožňovala som z rady Atoderm ten pôvodný sprcháč, celú minulú zimu mi trónilo litrové balenie a vážne som sa temer nemusela krémovať.
    Do tohto sa mi ísť nechce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, mám to podobne, aj keď na taký Atoderm Nutritive nedám dopustiť :). Kedysi som ale frčala na Bioderme nepochybne viac...

      Odstrániť
  3. Tento sa chystám vyskúšať už dlhšie, tak som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No skús. Ak máš rada oleje na sprchovanie, asi budeš spoko...

      Odstrániť
  4. Ten chci už delší dobu vyzkoušet :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...