piatok 21. júna 2019

Padlo za vlasť v máji


Májová spotreba kozmetiky bola tentokrát taká všehochuť, počnúc parfémami a dekoratívkou končiac. Posledné mesiace som hviezdila a míňala samé dobré veci, v máji som sa ale konečne odhodlala vyhodiť aj jednu z najhorších vecí, aké som kedy vyskúšala – v rámci svojho druhu asi aj tú najhoršiu, potažmo najviac nefunkčnú – a tak si dnes konečne aj poriadne zarfrleme ;).

saveonbeauty_out_news_maj_2019


Začnime ale pozitívne.
Aj keď, vlastne mi je z toho tak trochu do plaču a to hneď dvojnásobne. Jednak, že som moje milované Paradiso od Roberto Cavalli vôbec spotrebovala a dvak že som vám o ňom nestihla napísať v samostatnej recenzii! Do budúcna ale tento svoj rest rozhodne hodlám napraviť, takže detaily potom - a snáď už čoskoro! :) Rada som mala aj vôňu Omnia Amethyste od Bvlgari, ktorú som obdržala v nejakom boxe z Elnina. Charakterizovaná je ako kvetinovo–drevito–pižmová, čo teda nie je práve mnou uprednostňovaný typ vôní, prekvapivo táto mi ale vyhovovala čím ďalej, tým viac, stačilo len zvyknúť si a momentálne som ochotná asi aj sama si ju kúpiť! Off course, až po Cavallim! ;)
Z vôní prejdeme plynule na dekoratívku.
mikroceruzkám na obočie od Catrice sa obvykle už ani neobťažujem vyjadrovať sa, tentokrát mám ale jedno, zdá sa, definitívne zistenie. Kvázi definitívne som sa rozhodla, že už nebudem kupovať túto mikroceruzku v tom najsamviac blond odtieni a ostanem verná radšej tomu Medium aj za cenu, že pôjdem niekedy opäť raz za viac-bloncku, než aktuálne som. Ten najsvetlejší odtieň mikroceruzky od Catrice je totiž o niečo menej pigmentovaný, ako som vám už kedysi spomínala /určite súvisí aj so svetlejšou prapodstatou tohto odtieňa/ a preto sa mi občas stalo, že som si v snahe vyrobiť výraznejšie obočie vytvorila nad očami mikroceruzkovú, ulepenú vrstvujo, to je presne, čo chcem! Preto som usúdila, že jednoduchšie bude udržať ľahšiu ruku pri kreslení odtieňom Medium a efekt bude v mojom prípade vyhovujúci.
Takže toľko odo mňa k mikroceruzkám na obočie od Catrice, som dnes bola netradične ukecaná...

saveonbeauty_out_news_maj_2019

Hádam prvýkrát v živote sa mi stalo, že som spotrebovala aj kontúrovaciu ceruzku na pery – napriek tomu, že ich používam takmer denne! Čestné prvenstvo sa ušlo automatickému čarbadlu od trend IT UP vo výraznej ružovej s nádychom červenej s názvom XY. Ha ha...
Ceruzka bola pigmentovaná veľmi dobre, jej konzistencia bola celkom dosť mäkká – vďaka čomu sa ňou síce písalo excelentne, avšak ak sú tu nejaké čitateľky pokročilého veku s nejakou tou vrásočkou v okolí pier navyše, tak tým ju asi celkom neodporučím. Mne sa tiež už stalo, že po nejakom náročnom, teplom /a celom!/ dni mi tú farbu pustilo zľahka aj do okolia pier /a to žiadna korytnačka nie som!!! :D/ - nebolo to síce nič drastické a sama nemám problém sa k týmto kontúrkam vrátiť, ale pre upresnenie situácie som vám to musela napísať. Ale v globále spokojnosť.
Celkom veľkým a príjemným prekvapkom bola riasenka Masterpiece Transform od Max Factor – ktorú na fotke nie celkom vidíte, ale omrknite link na Elnine, odkiaľ mi ju tiež poslali v nejakom boxe /možno aj tom istom ako Bvlgari :)/ a ja sa napriek všetkému pokúsim teraz o minirecenziu.
Po prvom otvorení ma riasenka trochu dorazila kefkou, ktorá bola síce plastová, ale aj taká nejaká placatá, z dvoch protiľahlých strán takmer bez štetín a ako bonus mi pripadala aj dosť suchá. No... niekedy neverte ani vlastným očiam.
Ak som riasenku na horné riasy šupla v troch vrstvách, vytvorila mi dlhé - predlhé a megavytočené vejáre, ktoré mi v takom stave udržala až do odlíčenia /nech už prebehlo kedykoľvek :)/ a napriek tomu riasy dokázala pri vrtení kefkou tak krásne rozčesať, že pôsobili, akoby boli moje vlastné! :D Teda žiadne zlepence.
Jedinú slabinu by som videla v líčení spodných rias, ktoré ste museli opatlávať práve tou časťou s krátkymi štetinkami a tie to bez toho ulepenia nejako nezvládali. Ale inak, klobúk dolu a fakt premýšľam, že za tie 3 éčka aj niečo na Elnine pôjdem do nej opäť!
Celkom rýchlo som spotrebovala očný krém proti vráskam z Med radu od Ziaja. Uznávam, vplyv na to má predovšetkým pomerne nízka cena, takže som ten krémik patlala na tvár s až príliš veľkým oduševnením. Každopádne, prekvapil ma veľmi milo a v podstate by som ho označila za najlepší očný krém tejto značky, ktorý predbehol aj môj /a vlastne všeobecne!/ obľúbený očný krém s petržlenom! Rozhodne pri najbližšej návšteve kamennej predajne Ziaja kupujem.

saveonbeauty_out_news_maj_2019

Rozjasňujúca pleťová maska so zrniečkami zlata od Freeman bola mojim miláčikom, ale keďže som ju mala doma už minimálne tri roky, ak nie viac, samozrejme sa stalo, čo sa stať muselo. Našťastie v tube jej bolo ozaj už len na dne, ale keďže poslednú aplikáciu som si vôbec neužila vďaka odéru a bola som donútená skrátiť obvyklú 20minútovú dobu pôsobenia na minút mínuspäť, tak už som ju bez zaváhania vyradila.
Každopádne, maska bola super – radšej mám síce od značky Freeman tie čistiaco - peelingové, ale odporúčam aj túto.
Jednu vecičku na fotke nemám. Skôr, ako som Lush Lips balzam na pery zn. Avon s vôňou čokolády spotrebovala, bola som okolnosťami donútená tie posledné zvyšky posunúť mame. Čo teda ale nič nemení na veci, že tento balzam bol skvelý – skvelý nielen účinkom, ale aj prirodzeným, šťavnatým, zľahka hnedým odtieňom, ktorý perám prepožičal! Jediným mínusom bola jednoznačne vôňa – čokoládový odér v kozmetike nie je nič pre mňa a zrejme ani pre moju máti – a tiež fakt, že tú tubu ste mali obabranú tak 25 hodín denne.
Pokračujme starostlivosťou o vlasy a telo.
Olivová Indulona na ruky, limitkový lak na vlasy Baleapleťové mlieko Cien obkecávať už nebudem a info, že sú to moje stálice, dám len z povinnosti pre tých, čo sú na mojom blogu prvý krát. Paradoxne, mlieku z Lidla budem asi nejaký ten piatok neverná, pretože sa mi podarilo objaviť niečo mega, pri čom pociťujem potrebu mať to teraz doma furt.
Po dlhom čase som očekovala nejaké telové mlieko od Nivey. Viem, že sú vo všeobecnosti fajn, ale tak nejak som mala už roky zafixované, že moja pokožka si vystačí aj s lacnejšími, takže som všetky nad 5 éčok radikálne odmietala /a kupovala si maslá za 17, he he/.
Rozhodne toto mliečko, určené údajne pre veľmi suchú pokožku, bolo príjemné a funkčné, ale či aj naozaj na veľmi suchú pokožku, to neviem – jednak takú ani nemám, ale zas tak premasťujúce sa mi veru ani nezdalo! Vôňa bola skôr takého trošku neutrálnejšieho  charakteru a rozhodne nič dychberúce, ale v globále bolo toto mliečko výborné.
Podobný názor mám aj na trošku vyhajpovanú banánovú Hair Food masku na vlasy Fructis od Garnier – s tým rozdielom, že toto voňalo priam k sežrání! Aj keď ma spočiatku niektoré názory tak trošku vystresovali, že maska vlasy dosť mastí, no tak nemastí - minimálne nie tie suché, na aké je určená! Ja suché vlasy teda mám a mohla som dať na ne aj polku kelímka, umastené by neboli.
Pôvodne som mala v pláne dať vám na túto masku aj samostatnú recenziu, nakoniec som ale skonštatovala, že zas taký zázrak to nie je a postačí detailnejšie ju rozobrať tu. Hydratovala fajn, to rozhodne áno, ale zas že by vás a vašu slamu na hlave spasila, to si tiež nedovolím tvrdiť.
Jo a na suché, nenamočené vlasy – ako jeden z odporúčaných spôsobov aplikácie - si ju radšej nedávajte...
Každopádne, určite by som sa tejto maske opätovne nebránila, aj keď momentálne dám prednosť radšej iným Hair Food maskám. Bjútyblogerka, že...
A je to tu, prišiel čas, keď si poriadne zafrfleme :).

saveonbeauty_out_news_maj_2019

Deodorant v guľôčke od Juveny som použila za svoj život asi tak 3 alebo 4 krát. Zakaždým som po ňom smrdela od potu, ako by som nesmrdela ani v prípade, že nepoužijem žiaden deodorant a síce chápem, že by mal mať akože nejaké extrémne sensitiv zloženie, ale prdím naň, ak sa mám hanbiť po celý zvyšok života, že kade chodím, tade smrdím! :D Totálny, ale že totálny prepadák. Navyše 20eurový. Jediné šťastie, že som ho mala v rámci spolupráce s istým portálom, pre ktorý som svojho času písala... /nie že by ma niekedy napadlo vyhodiť za deodorant 20 éčok!!!/
Takže toľko dnes odo mňa... Netradičná otázka na záver: akú najdrahšiu a najnefunkčnejšiu vec ste za svoj doterajší život vyskúšali? Ja určite toto tu... :D

- cc -

6 komentárov:

  1. Nuž ja som si napríklad sama kúpila sérum za skoro 40 eur a nemôžem povedať, že by to bol zázrak. Rovnako tak nie som nadšená ani z odličovacieho balzamu od Clinique. Akože obe veci fungujú, ale za tú cenu mali rozhodne fungovať viac. Plne chápem tvoje rozhorčenie, deodorant za 20 eur a nerobí nič tak to je slabota. Hlavne tá značka je dosť drahá a má dobré meno preto to nechápem dvakrát.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z té banánové masky Garnier jsem byla nadšená, hlavně díky té vůni, celkově mi připadá vůně banánů, které tak mluji v kosmetice dost opomíjená, tak jsem ráda, že Garnier to napravil. A teď má nějaké banánové novinky i Avon, no, samozřejmě jsem neodolala a potřebovala to už jen kvůli té vůni:-D
    Docela mně zaujala ta maska se zrníčky zlata Freeman, budu se po ní muset podívat anebo i po nějaké jiné téhle značky, teď většinou kupuji všechny možné plántýnkové a chtěla bych se vrátit k nějaké staré dobré klasice v tubě:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie som si istá, či túto zlatú masku ešte zoženieš, už ja pred rokmi som ju kupovala vo výpredaji. Ale rozhodne hoď očkom po tej sivej s uhlím, modrej antistresovej alebo bielej diamantovej! ;)

      Odstrániť
  3. Ahoj zaujal nás tvoj blog. Ak máš záujem o spoluprácu s módnym eshopom prosím kontakuj nás na info@manzara.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za tip na riasenku od MF, túto som ešte nemala.
    A asi najviac som bola sklamaná keď som zistila ako na mňe nefungujúc, resp.fungujú až príliš moc, meteoritkové gule a rozjasňujúce zlaté sérum od Guerlain. Leskla som sa ako diskoguľa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, chápem plne Tvoje pocity :). O guliach básnim už celé veky, ale furt a furt dostáva prednosť niečo iné...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...