pondelok 7. októbra 2019

Kozmetické prírastky a nákupy za september


Ako ten čas strašne letí! Znie to trochu pateticky na môj vkus, uznávam, ale je to pravda nad všetky pravdy – kebyže nepíšem tieto nákupno-prírastkové články, ani si nevšimnem, že nejaký september bol... Ale, holt, on naozaj bol a dnes hodíme očkom po nových veciach, ktoré pribudli do mojej kozmetickej zbierky.

saveonbeautyblog_sportique_kozmetika_recenzia

Popravde, zas tak moc ich nebolo. Som asi jediná bjútyblogerka /a asi aj ženská celkovo/, ktorá absolútne ignoruje septembrovú nákupnú horúčku v podobe Dní Marianne, takže to tu hádam bude dnes také urýchlené. Snáď o polovicu prírastkov sa mi postarali spolupráce, za čo som na seba pyšná ako drak :D, takže začnime práve nimi.
Prvú časť nádielky od Sportique ste už na blogu videli. Okrem krému na ruky, balzamu na perybambuckého masla som nafasovala ešte dva prírodné dezodoranty, ktoré už pár týždňov poctivo testujem a hádam už v piatok sa s vami podelím o moje dojmy.

saveonbeautyblog_sportique_dezodoranty_recenzia

O nový zmysel života sa mi postaralo Elnino, ktoré mi na testovanie poslalo nový megarúž na pery, tentokrát od Yves Saint Laurent a k nemu pribalilo masku a olej na vlasy od Xpel /alebo z extrému do extrému, ha ha/.

saveonbeautyblog_ysl_ruz_recenzia

saveonbeautyblog_xpel_maska_na_vlasy

Déemky tentokrát jedna vyslovene úžitková vec – novinkový šampón na vlasy od Balea Professional Collagen Power, ktorý by mal vlasy ošetrovať a posilňovať vďaka obsahu keratínu. Úprimne som naň zvedavá, pretože celý rad Professional pokladám za dosť vydarený /a nielen vzhľadom k cenám!/, takže sa na testovanie fuckt teším.

saveonbeautyblog_balea_professional_sampon_recenzia

Zvyšok už som si nakúpila sama :). Vlastne všetko to boli veci, ktoré viac-menej pravidelne používam a teda naozaj potrebujem k životu – Atoderm Nutritive od Biodermy mi opäť raz núdzovo zachránil kožu, takže s príchodom jesene na ňom frčím opäť.

saveonbeautyblog_nakupy_september_2019

Za zmienku z mojich nákupov ešte stojí môj akoževysnívaný korektor Instant Anti Age od Maybelline, ku ktorého kúpe som sa rozhýbala až s výpredajom na Elnine. Bohužiaľ, zatiaľ s ním trochu bojujem, pretože korektor je to vyslovene rozjasňujúci a na mňa moc svetlýmoc ružový! Uvidíme, ako tento urputný boj dopadne...
No a na úplný záver vám musím ešte raz pripomenúť link na recenziu očného séra od Mon Platin DSM, v ktorej jedným z kľúčových problémov bolo riešenie a identifikácia vône tohto výrobku :). Hádajte, ako asi vonia môj nový sprcháč od Dove? Hehe... Kúpený na druhý deň od zverejnenia recenzie na očné sérum. Nuž, život je plný paradoxov...

A to by bolo už naozaj všetko. Čo vy a Dni Marianne?

- cc -

12 komentárov:

  1. Ja sa tiež neriadim takýmito nákupnými akože zľavami alebo nákupnými dňami. Ak niečo potrebujem, tak si to kúpim. No tú vôňu sprcháča Dove musím niekedy skúsiť. A ešte som zvedavá na ten korektor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte Ťa doplním - ak niečo potrebujem ALEBO CHCEM, tak si to kúpim :).
      Pokiaľ miluješ vône sprcháčov od DOVE, určite nebudeš sklamaná! ;)

      Odstrániť
  2. Nakupnych dni s Mariane, s Emmou, s Evou, s Alzakom, s civavou, ci s hocikym som sa nezucastnila ani raz. Takze v pohode, nie si sama :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, už len tá predstava, že si predtým musím ísť kúpiť nejaký časopis... :D

      Odstrániť
    2. Kupit by sme mozno este zvladli,ale potom sa tvarit, ze ho aj citame :-)

      Odstrániť
  3. Na Dny Marianne se těšívám celý rok, nemohla jsem je ignorovat. I když zpětně si říkám, že jsem je ingnorovat měla, nebo se aspoň krotit, protože mně to stálo pěkný ranec:-D
    Korektor od Maybelline byl pro mně dlouho něco jako vychvalovaná legenda, no, bohužel, až se k nám dostal a já měla možnost ho zkusit..tak jsme se nějak neskamarádili, jsem zvědavá, jestli si k němu nakonec najdeš cestu Ty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak chápem, určite ak po niečom túžiš a máš zrovna na to kupón, dá sa to kúpiť výhodnejšie... A že k tomu nakúpime ešte milión blbostí, aby sme tú zľavu dostali, to už je náš problém :D
      Ale vlastne sa tomu, že odolávam, ani veľmi nedivím... september, po dovolenkách a festivaloch, STKčkach /a neviem po čom všetkom ešte/ veľmi kritický mesiac pre moju peňaženku! :D
      Čo sa korektoru týka, už som dosť vyblednutá po lete :D takže sa môžem vrhnúť na testovanie...

      Odstrániť
  4. Jani,

    určite nie si jediná ženská, ktorá ignoruje všetky tieto nákupné orgie. Napríklad, ja sa ich zo zásady nezúčastňujem a ignorujem ich.
    Áno, keď niečo chcem (potrebujem / musím mať), tak si počkám na zľavu, akciu, ale že by som si vyslovene pozrela kupóny a chodila po obchodoch a na čo zľavu využijem, tak to NIKDY.
    Ja mám korektor Maybelline Tebou uvádzaný rada, lebo bledá a ružová je akurát moja pleť. Sprcháče Dove sú klasika, MILUJEM ich, všetky.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...