piatok 8. novembra 2019

Jednorazové masky od LVLY a trend IT UP / potrebujete?


Pôvodný plán bol trošku iný. Masky, o ktorých vám dnes budem písať, som pôvodne chcela zaradiť do článku s októbrovými spotrebovancami. Veeeľmi dlho som sa totiž zamýšľala nad tým, ako poňať recenzie na dve vrecúška jednorazových masiek, keďže som si jednak nebola tak nejak istá názorom na ne a dvak, logicky idem vyslovovať svoj názor na ne až po ich spotrebovaní, že. Na druhú stranu, dostala som ich z Déemky v niektorom z blogerských boxov, takže som tak nejak furt mala tendenciu venovať im naozaj samostatný článok... No a keďže som bjútyblogerka vcelku zodpovedná /aj napriek tomu, že moje presvedčenie o tom, že ich zhodnotiť do istej miery neviem, furt pretrvalo!/ a keďže nechcem, aby ste umreli na smrť učítaním sa, tak ich tu nakoniec dnes máte sólo. Aj keď to bude trochu boj!

saveonbeautyblog_trend_it_up_maska_na_ruky_recenzia


No čo k nej povedať... Maska má obsahovať bambucké maslo, výťažky z jadier hruškového oleja /prosím??? :D/ a sezamových zrniečok, toto všetko spolu s ďalšími extraktmi neviemčoho je vsiaknuté do plátienkových rukavíc, ktoré sú obalené ešte v rukaviciach igelitových. Ten popis berte s rezervou, nič neštudujem a opisujem to, čo vidím... Na zápästiach rukavice môžete zopnúť lepkou, aby vám lepšie držali na rukách a pre všetky maniačky, ktoré nie sú schopné vydržať nečinne sedieť 20 – 30 minút je tu aj možnosť odtrhnutia častí rukavíc na prstoch, aby ste prípadne mohli ťukať do mobilu a veci podobné.
Maska je jemne parfumovaná, nie je to nič svetoborné, ale rozhodne ani nie nepríjemné. Ak by som to mala zhrnúť, hlavný benefit masky vidím najmä v tom, že sa polhodinu nechytím mobilu a naozaj sa tvárim, že relaxujem – pretože odtrhnúť tie končeky na prstoch, to by som naozaj nerobila – keď už si nájdem tú vzácnu polhodinu času, tak si to užijem naplno! Inak efekt, čo ja viem... Odhliadnuc od toho, že dlhodobý účinok zhodnotiť skrátka nedokážem po jednom použití, tak aj tie dojmy bezprostredne po aplikácii sú také trochu rozpačité

saveonbeauty_trend_it_up_hand_mask_ingredients

Ruky po použití masky ostanú také nejaké mokro-lepkavé - čo netvrdím, že je zlé, ale že by to bolo nejaké prehnane príjemné, to tiež povedať nemôžem. Paradoxne dosť nechápem logiku postupu, keď máte zvyšky masky do rúk po odstránení rukavíc vmasírovať a vzápätí si ruky umyť! Ehmmm... Ale okej. Na opakovanú kúpu to, popravde, veľmi nevidím, ale nemôžem si dovoliť tvrdiť, že produkt ako taký je zlý a pripúšťam možnosť, že som ho skrátka len nepochopila.
Pri maske číslo 2 to už bude kúštik objektívnejšie, keďže ide o masku, určenú na použitia dve :). A celkovo som toho názoru, že tu to už bude aj nejaká tá hitparáda!

saveonbeauty_lvly_kozmetika_recenzia

LVLY maska s extraktom z manuka medu je určená predovšetkým pre suchú, citlivú a zmiešanú pleť a má jej zabezpečiť prirodzený vzhľad /prosím??????? :D/. Skrátka, zloženie sa má postarať o to, aby vaša pleť bola svieža a žiarivá. Teda klasika – hmotu napatlete na vyčistenú pleť, necháte pôsobiť istý čas /podľa výrobcu: 10 minút, podľa mňa: 20 minút!/ a následne jej zvyšky vmasírujete do pleti, potažmo zotriete papierovou utierkou.
Maska má konzistenciu priemerne hustého krému a na pleti je príjemne chladivá, tiež pekne – jemne a neobťažujúco - vonia. Ja osobne som toho názoru, že celé balenie by ste v podstate mohli využiť až na aplikácie štyri namiesto dvoch, pretože obsahu je v jednotlivých častiach naozaj že dosť - po tých 20 minútach som masku musela z tváre dať dole papierovou utierkou a že by som jej „zvyšky“ do pleti vmasírovala, to teda fuckt nehrozí – skôr by mi asi ruky odpadli, než by sa mi toto podarilo.

saveonbeauty_lvly_pletova_maska_zlozenie

Na druhú stranu, po tejto naozaj výdatnej porcii extra-špeci starostlivosti bola moja pleť hladučká a zhydratovaná tak, že absolútne nepýtala pleťový krém, to zas jo! Okrem príjemného pocitu vyživenej pleti moje senzory zaznamenali ešte aj maximálny užívateľský komfort, keďže na pleti sa nič nedrolilo, nežmolkovalo a skrátka nič na tejto pleťovej maske ma neobťažovalo. Bodka.
Takže do tejto masky by som hádam išla aj opätovnedobrovoľne, aby som mohla očekovať, či má aj nejaké dlhodobejšie účinky, že áno...
Neviem, čo by som k týmto jednorazovým maskám ešte mala na srdci a snáď vás už môžem len obšťastniť cenami. LVLY maska stojí 1,59e /okej/, maska na ruky TIU 2,49e /dosť!!!/ a teším sa, že vám môžem odporučiť práve tú lacnejšiu. Tá, myslím si, za opakované použitie stojí.

Aký je váš vzťah a skúsenosti s jednorazovými pleťovými maskami? Ja furt nie som nejaká stotožnená s ich filozofiou a furt radšej nakupujem masky v tubách alebo téglikoch, ale uznávam, občas vedia prekvapiť! :)

- cc -

4 komentáre:

  1. Tiež mám radšej masky, ktoré môžem pekne uzatvoriť a použiť z nich len toľko, koľko potrebujem. Mám doma samozrejme aj nejaké takéto jednorázové masky, ale príliš sa do ich používania nehrzniem. Jedine medová maska značky Nivea je taká hutná, že neprekáža ani to jednorážové balenie a vlastne u mňa plní funkciu krému a séra v jendom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ktovie koľko tých balení mám už po záruke! :D
      Ale teda tú medovú asi omrknem... :)

      Odstrániť
  2. Ja teda jednorazové masky naozaj nemusím, kupujem zásadne iba v téglikoch alebo vo veľkých baleniach. Také jednorazovky iba v DM Baleu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nápodobne. Ale keďže väčšina od Baley ma na tvári štípe, tak sa moc nepretrhnem ani s nimi...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...