pondelok 4. novembra 2019

Novinkový Collagen Power šampón od BALEA Professional / rýchlorecenzia

No dnes to bude teda asi extrémne rýchle. Úprimne sa priznám, recenzie tohto typu neznášam. Že ako keď si vlastne o výrobku nič zásadné nemyslíte a ešte aj popisovať nemáte čo, takže si v konečnom dôsledku pripadáte ako totálne neschopná bjútyblogerka. Ach jaj... A pritom vôbec nejde o žiaden prepadák! No, veď čítajte...
Ako som začala, tak aj pokračujem! :D Šampón som dostala na testovanie z Déemky a s testovaním som súhlasila najmä preto, že šampóny z radu Professional od Baley mám naozaj rada /inak takéto „bonbóniky“ na testovanie brať už nezvyknem/. Najmä teda niektoré svojimi účinkami prekvapujú viac než je slušné a v pravidelných intervaloch strkajú do vrecka iné, oveľa drahšie šampóny.
Môj Collagen Power šampón by mal vďaka keratínu a kolagénu v zložení posilňovať a ošetrovať namáhané vlasy, vyhladzovať ich štruktúru, dodávať lesk a výsledkom by mali byť posilnené, pružné a lesklé vlasy, odolné voči lámaniu. To všetko bez silikónov, off course – aj preto môžem šampóny od Baley...

saveonbeautyblog_balea_professional_collagen_power_shampoo_ingredients

Môj šampón má pomerne hustú konzistenciu /taký vyšší priemer/, bohviejak nevonia, pení dobre. Tiež dobre vlasy umyje – aspoň teda tú moju slamu.
A to je asi tak všetko, čo by som mohla k nemu povedať. Rozhodne mi na vlasoch nerobí žiadnu neplechu typu lupiny alebo presušené háro, ale nie som si istá, či môžem subjektívno-objektívne pozorovať nejaké konkrétne a hlavne svetoborné výsledky! Ako trebárs po šampóne na blond vlasy, ktorý mi vlasy naozaj zosvetlil alebo po kofeínovom šampóne, po ktorom boli na dotyk pevnejšie...

saveonbeautyblog_balea_professional_vlasova_kozmetika_recenzia

Vlasy sú skrátka po Collagen Power šampóne asi presne také isté ako po šampóne, ktorý som používala predtým. Okrem toho, myslím si, že to, že sú v použiteľnom stave, je skôr zásluha kondicionérov, masiek, olejov, krémov a iných prkotín než šampónov ako takých!
Suma sumárum, celkom určite vám šampón nemôžem neodporúčať, pretože je fajn. Za cenu ani nie 2 éčka dostanete v Déemke naozaj obstojný šampón, ktorý vám vlasy umyje bez akýchkoľvek komplikácií.
Ale že by zrovna tento šampón vaše vlasy zachránil, to asi tiež nie.
Takže toľko odo mňa k tejto vecičke. Poznáte rad vlasovej starostlivosti Balea Professional? Ktorý výrobok je vášmu srdcu najbližší?

Zhodnotenie výrobku po spotrebovaní nájdete tu.



- cc -

5 komentárov:

  1. Jasné, Balea professional sú perfektné. Mám rada ten pre brunetky a rovnako tak ten slávny Oil Repair. Dlhšie som si už síce žiaden nekúpila, používam teraz iné šampóny. Každopdáne sú skvelé a za super cenu takže nie je o čom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala rada líniu pre blond vlasy a potom ešte tú kofeínovú, tie naozaj účinkovali a to ešte celkom rýchlo, ale teda vyslovenú pohromu som v celom tomto rade nenašla, to je pravda...

      Odstrániť
  2. Kupuji si jen šampon pro blond vlasy, jinak mně šampony téhle řady nějak nechávají chladnou, ani ne tak proto, že by byly špatné, ale prostě je k dostání plno pro mně zajímavějších šamponů..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem! :)
      Ten na blond vlasy bol naozaj super... Používala som ho asi tak rok a pol dozadu, keď som si ešte svoje prirodzene špinavé blond vlasy nefarbila a veľa ľudí si všimlo, že ich mám ešte svetlejšie!
      Aktuálne je už ale neaktuálny, teraz som za brunetu :)...

      Odstrániť
  3. Nepoznáááám a ani sa zrejme nechystám :). Som vcelku spokojná s tým čo mám.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...