piatok 22. novembra 2019

Predvianočná giveaway s ESTÉE LAUDER / UKONČENÉ!!!


Vianoce sú za dverami, čo by ste povedali na malú rozdávačku? Giveaway nerobievam moc často, nie som príliš stotožnená s občas umelým vytváraním čitateľského publika, ale keď mám vo svojej kozmetickej zbierke niečo navyše, o čom viem, že by niekomu mohlo urobiť radosť... /A veď načo mi budú tri podobné rúže, pokiaľ nie sú ružové, že! :D/
Takže áno, presne v tomto duchu som sa rozhodla posunúť niektorej z vás luxusný rúž od Estée Lauder a ak by ste naň mali zálusk, čítajte ďalej ;).


Úplne konkrétne sa bude súťažiť o Pure Color Envy rúž na pery v odtieni 333 Persuasive. Zapojiť sa môžete do 23.12. 00:00, na Štedrý deň vyžrebujem jednu z vás, ktorá rúž vyhrá – zapojiť sa môžu slovenské čitateľky a samozrejme aj tie české :).
Podmienky zapojenia sa:

Povinné:
1. sledovať blog verejne cez GFC /stĺpec vpravo, klik na „SLEDOVAŤ“/
2. sledovať blog verejne na Facebooku alebo na Instagrame

Nepovinné:
Ak budete giveaway kdekoľvek verejne zdieľať, môžete si pridať komentár číslo 2 s linkom, kde súťaž zdieľate.

Do komentárov môžete písať hocičo. Nevyžadujem, aby ste mi písali mailové adresy alebo pod akými nickmi ma sledujete na FB alebo Insta, pretože po vyhlásení výhercu pod týmto článkom v komentári a na sociálnych sieťach ma tento pre overenie bude musieť akoukoľvek formou /a dobrovoľne!!! :)/ kontaktovať – na kontaktovanie budete mať čas 7 dní, teda do 31.12. do polnoci.
No a ja výhercu po preverení odklepnem! ;)

Tak to by bolo všetko dnes odo mňa, myslím, že nato, že ide o vyhlásenie giveaway, som sa aj tak rozkecala takmer nepatrične... :) Prajem vám veľa šťastia v súťaži!

- cc -

11 komentárov:

  1. Tento rúž by sa mi pekne hodil na kozmetický stolík :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    IG: _p_e_t_u_s_k_a
    krásny rúž... ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sledujem samozrejme vsade kde sa len da :-) inak ta farba je paradna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. MIlujem kolekciu rúžov od EL - Pure Color Envy, pôsobia luxusne v tom obale a najmä Sú vážne skvelé. Mám asi 3-4 kúsky a kupujem ich opakovane.
    Jáááj, a sleďujem Ťa všade :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :D
      Áno, sú skvelé, ale na Guerlain KissKiss sa aj tak nechytá nič! :)))

      Odstrániť
  5. Môj sen - rúž od MAC , DIOR a ESTÉE LAUDER . Len tie astronomické ceny 😭

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jo, no, nie sú najlacnejšie, na druhú stranu, v e-shopoch typu Elnino alebo v iných sa dajú ukoristiť aj za lepšie ceny - jednu limitku MAC som si tak uchmatla za cca 16e, Urban Decay za 12... Treba mať len oči otvorené :)

      Odstrániť
  6. Giveaway ukončená, gratulujem výherkyni! Dominika, ozvi sa mi! :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...