pondelok 11. novembra 2019

Predvianočný kufrík od ESTÉE LAUDER / unboxing

Neviete si predstaviť, ako dlho som premýšľala, či do tejto vecičky ísť alebo nie. Minimálne teda mne to pripadalo ako tak isto dlhý čas, aký som kedy strávila pokukovaním po hádam všetkých vianočných kufríkoch od Estée Lauder, hehe. Dilema kúpiť či nekúpiť bola teda preveľká, keď som ale uvidela akciovú ponuku v Marionnaud... Takže voalááá, máte ho tu! ;)


saveonbeautyblog_estee_lauder_kufrik_recenzia

Všetkým je nám jasné, aké megavýhodné bývajú tieto sety luxusných značiek, zároveň ale pre bežného smrteľníka /teda mňa/ je tá suma furt nie vždy ľahko vyhoditeľná. Začnem hneď na úvod neakciovou cenou, ktorá sa pohybuje niekde okolo hranice krásnych 130 éčok a my sa mrknime na zloženie tohtoročného EL kufríka:


saveonbeautyblog_estee_lauder_kufrik_recenzia

sérum Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II, 30 ml /83,50 €/;
miniatúrka pleťového krému Revitalizing Supreme +, 7 ml;
miniatúrka nočného očného krému Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex, 5ml;


saveonbeautyblog_estee_lauder_kufrik_zlozenie

saveonbeautyblog_estee_lauder_ocny_krem

saveonbeautyblog_estee_lauder_pletovy_krem

2x paletka Pure Color Envy Face + Eye vo verziách Glam a Nude/ceny cca 30 dolárov za každú na U. S. stránke EL/;


saveonbeautyblog_estee_lauder_pure_color_envy_face_eye_palette

saveonbeautyblog_estee_lauder_pure_color_envy_face_eye_palette

3x rúž na pery Pure Color Envy, odtiene 333 Persuasive, 130 Intense Nude a 420 Rebellious Rose /cena klasických Pure Color Envy rúžov 36,90 €/;


saveonbeautyblog_estee_lauder_pure_color_envy_lipstick


lesk na pery Pure Color Envy, odtieň 110 Discreet Nude /30,30 €/;
riasenka Sumptuous Extreme Mascara /ceny Sumptuous riaseniek všeobecne okolo 30 €/;
odličovač očí Gentle Eye Makeup Remover /26,60 € na Notino/.


saveonbeautyblog_estee_lauder_ocny_odlicovac

Do zátvorky som vám dala ceny produktov, keby ste si ich plánovali kupovať samostatne a bez akcie tam, kde som kúpila kufrík, teda v Marionnaud – v niektorých prípadoch som trošku improvizovala, keďže nie všetky produkty samostatne v e-shope aktuálne zoženiete a niektoré produkty nezoženiete vôbec, pretože sa samostatne nepredávajú. Zároveň miniatúrky som do konečnej ceny nezarátavala vôbec.
Pri všetkých týchto škrtoch a zaokrúhľovaniach smerom nadol mi vyšla suma viac ako 340! Už len z tých čísel musí byť jasné ako facka, že tomuto kufru odolať nedokáže skrátka ani taký držgroš, ako som občas ja! Smekám...


saveonbeauty_estee_lauder_kufrik_obsah

Samozrejme, nedá mi nevypustiť do sveta jeden postreh a zároveň trošku aj rýpavú poznámku – značka podľa mňa v tomto prípade šetrila práve na obaloch, ktoré sú plastové a aj keď sú kvalitné a aj vizuálne uspokojivé, výrobky kvôli tomu pôsobia istým spôsobom trošku lacnejšie, než by mi bolo milé – týka sa paletiek a rúžov na pery, ale aj kultového séra, ktoré je v plastovej fľaštičke a ja toto neviem furt prekusnúť! Neviem teda, či sú v plastových fľaštičkách aj samostatne predajné verzie sér alebo len táto moja pre kufor, ale každopádne to na mňa nepôsobí tak luxusne, ako povesť obsahu samotného /a jeho cena, že!/...
No ale nevadí a vlastne neviem, čo viac dodať... Kufrík rozhodne odporúčam a ak vás láka už roky rovnako ako mňa, tak neváhajte. Ja som vymákla akciu, keď ma nevyšiel na ani 100 éčok, ale furt ho zoženiete za tých 130, čo je tiež megacena! No a ja sa pomaličky, ale isto vrhám do testovania :).

Tak čo, koho som namotala? :) Ak máte niektorú zo starších verzií kufríka, pokojne sa pochváľte! ;)

- cc -


7 komentárov:

  1. Z tejto značky mám momnetálne ich make-up Dobule Wear a je fakt dobrý. Len fakt nechápem ako môže tak drahá značka predávať make-up bez pumpičky. Vylievať to z fľaštičky mi príde predpotopné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak toto vytáča aj mňa!!! A to ten mejkap ani nemám... :)

      Odstrániť
  2. Mam to serum je fajny...aj kremiky mam tiez v mini verzii tiez su fajn...neze by som si ich uz nekupila ale rada skusam aj ine vyrobky...i ked nic z toho nie je ani zle ale ani ziadny zazrak.su aj ovela lepsie sera aj kremy..podla mna tie ich vyrobky nemaju taku hodnotu..estee ma prehnane ceny. Aj ten odlicovac na oci som mala lebo bol vraj taky ospevovany ale mne vobec ale vobec nesadol doopouzivala som lebo sak stal dajake penjazky 😵 ale dala som na tampon penil dost ten odlicovac a mne drazdil oci stipali ma 😔 ale 100 ludi 100 chuti no. Ja som skor spokojna s radou parf.bronze goddess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som sama veľmi zvedavá, skincare od EL som ešte neskúšala, tak tento kufrík bol ideálnou príležitosťou... Uvidíme, dám vedieť :)

      Odstrániť
  3. Nemám a rada by som mala, ale viem, že by mi nesadlo všetko a v konečnom dôsledku by bol pre mňa predražený. Takže už radšej iba samostatné kúsky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si týmto kufríkom splnila niekoľkoročný sen a neriešila som, či mi niečo sadne alebo nie :D to to moje druhé, bjútyblogerské JA! :D Zatiaľ testujem, ešte som všetko ani neskúšala, chvalabohu sa nemusím ponáhľať... :)

      Odstrániť
  4. Nikdy som podobný kufrík nevlastnila, ale musí to byť "pecka", sorry za výraz :-) Super.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...