piatok 21. septembra 2018

Padlo za vlasť v auguste


Tak a máme tu spotrebovancov za posledný letný mesiac. Ich úroda teda nebola ktovieaká, ale furt pre mňa uspokojivá a pre tentokrát celkom jednoznačne kraľuje starostlivosť o pleť a telo. Takže začnime hneď tým najlepším.

saveonbeauty_out_news_august_2018

GLA pleťový krém od Larens som už spotrebovala v kuse číslo dva. Ten prvý som síce dostala na testovanie, druhý som si už ale poctivo kúpila za vlastné a je isté, že do jeho kúpy pôjdem opäť. Jeden z najlepších pleťových krémov pre suchšiu a zrelšiu pleť /aj keď to o tej svojej maximálne nerada hovorím :D/, aký som kedy vyskúšala a určite odporúčam! Podobne to je aj s Hyaluron Sérom tejto značky, ktoré pleť neuveriteľne krásne zhydratuje a zjemní a je isté ako facka, že sa k nemu opäť vrátim.
Tým najlepším pokračujme – a tentokrát to bude nie celkom tradične bieliaca zubná pasta Ecodenta. Mám doma už kúsok číslo dva a hoci stojí len niečo okolo 5 éčok, naozaj funguje! Účinok som si prvýkrát všimla po asi troch týždňoch pravidelného používania a to takým spôsobom, až som ostala v takmernemom úžase. Nemala som od tejto vecičky veľké očakávania a preto skúmanie stavu belosti vlastného chrupu bolo to posledné, čo by ma bolo bývalo napadlo. Ale holt... ona tá vecička naozaj funguje! A ja už bez nej neprežijem.

saveonbeauty_out_news_august_2018

Bez čoho by som eventuálne tiež neprežila, nebyť tých cien a horšej dostupnosti, to sú sprcháče od The Body Shop. V ponuke mávajú neuveriteľné kombinácie vôní, táto miniatúrka vo verzii Satsuma voňala po citrusoch a teda priam neskutočne. Ak ulietavate na sprcháčoch /rozumej: ak nevyhľadávate zo zásady sprcháče pod 1 éčko a chcete od nich len to, aby vás umyli/, rozhodne odporúčam.
Potom tu máme zopár kozmetických vychytávok, bez ktorých neprežijem tiež a vraciam sa k nim so železnou pravidelnosťou. Všetky ste na blogu mohli vidieť už niekoľkokrát a ja vám ich teraz aspoň /ne/nalinkujem: BALEA šampón po opaľovaní, ORIFLAME peelingový sprcháč s vôňou malín a mäty, CIEN telové mlieko, CIEN čistiace pleťové mliekoCATRICE mikroceruzka na obočie, tentokát v mne asi najvyhovujúcejšom odtieni Medium. Všetko podstatné k týmto výrobkom nájdete v recenziách a ja k nim dodám už len že amen.

saveonbeauty_out_news_august_2018

Kamilková Indulona na ruky bola určite jedným z naj krémov, aké som kedy vyskúšala. Vonia naozaj celkom verne ako kamilky, jej konzistencia je úžasná, ruky krásne hydratuje, ale neumastí - všetko dobre. Napriek tomu, ak by som si mala vybrať, uprednostním asi radšej tú olivovú verziu, ktorá je konzistenčne vlastne rovnaká, ale tá vôňa mi vyhovuje predsa len o chlp viac.
Antiperspirant v guľôčke od Nivey bol kedysi mojim svätým grálom, dnes už ale nemám pocit, že by fungoval až tak, ako by som si predstavovala. Pozitívom je, že naozaj nezanecháva stopy na oblečení, ani sa pri ňom nejak nepotím, ale ten odér by mohol byť naozaj trošku výraznejší – čo nemusí každému nutne prekážať, že, mne ale trošku áno. Takže vlastne nie je vylúčené, že si túto vec kúpim opäť, ale ani sa k tomu nebudem nejako extra nútiť.

saveonbeauty_out_news_august_2018

No a celkom na záver vecička, ktorá až tak neohúrila. Mini verzia kokosového krému na ruky od Yves Rocher by vlastne bola úplne na prd, nebyť peknej vône a faktu, že ide o mini verziu, vhodnú do kabelky. Krémiky od Yves Rocher celkovo nie sú zrovna hydratačné bomby, keďže po nejakej minútke ani neviete, že ste niečo na svoje ruky mazali, že, ale praktickosť občas vie tiež potešiť. Takže ak nájdem nejakú verziu, ktorá mi bude mimoriadne voňať, rozhodne sa nebudem brániť tomu, aby mi ju niekto kúpil :).
Tak a to by sme mali všetko. Poznáte niečo z mojich spotrebovancov?

- cc -

10 komentárov:

  1. Indulona je super krém, mne vyhovujú klasická modrá a červená ochranná. To sú také moje vône. Krémy od Yves Rocher ma lákajú skúsiť, ale ako tak vidím asi to nie je dobrý nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak v Indulonách si teda nerozumieme :D červená ešte ok, ale tá modrá je peklo :D ako konzistenčne, tak aj odérovo...

      Odstrániť
  2. Mne z YR ten kokosový krém neyhovoval, ani olivový (aj mi smrdel po chvíli) no vanilkový sa mi osvedčil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten YR kokosový mám aj ja pohodený v kabelke a občas tiež mám z tej parfumácie až závraty :D Ale nedávno som v súťaži vyhrala vanilkový a je ozaj o čosi priateľnejší tak sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vanilku v kozmetike zbožňujem, a obzvlášť v krémoch na ruky ;)

      Odstrániť
  4. Všechny produkty od Indulony mám už léta ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja úplne všetky nie, ale niektoré kúsky ako napr. tento alebo olivový krém na ruky zbožňujeeeem! :)

      Odstrániť
  5. Larens a Hyaluronové sérum bolo pre mňa fajn. Zato Bodyshop ako značka sa mi zdá na tú kvalitu predražená a dosť umelá.
    Inak asi ani nič nepoužívam z toho čo tu máš.
    A inak, hanbi sa ! Taká malá spotreba :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanbím sa! :D
      S tým BODY SHOPom s Tebou stopercentne súhlasím! Aj keď trebárs telové maslá sú to naj, čo moja pokožka kedy okúsila, rozhodne si nemyslím, že by mali stáť tých 18 éčok, či koľko to...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...