piatok 29. marca 2019

Jarní SAVEONBEAUTY obľúbenci / maskovací špeciál

Kedy inokedy písať o obľúbených pleťových maskách než začiatkom jari, v takom tom čase, keď bojujete s poslednými zimnými soplíkmi, škriabaním hrdla a podobnými radosťami? Ako inak, mám to podobne aj tento rok a moja pleť vždy dostáva v tomto čase zabrať. Takže mažem a patlám ako o preteky a vďaka tomu si aspoň môžeme dať malý apdejtík článku zpred roka o zbierke mojich najobľúbenejších pleťových masiek. A verte, že sa teším, že je opäť raz čo nové ukazovať!

saveonbeauty_najlepsie_pletove_masky_recenzia


Začnime maskami čistiacimi a tým, čo odo mňa už poznáte. Aroma Perfection termoaktívna pleťová maska od Nuxe je môj osobný must-have značky už nejaký ten piatok a môj vrúcny vzťah k nej stále pretrváva. 

saveonbeauty_nuxe_termoaktivna_pletova_maska_recenzia


Všetko podstatné nájdete v recenzii a o jej obľúbenosti svedčí jednoznačne aj fakt, že som ju spomínala už v minulom článku s top pleťovými maskami. Ostatné čistiace masky už budú na mojom blogu novinkami.
Značku Freeman a jej masky a peelingy milujem – a nielen vďaka pomeru veľkosti a ceny. Takže začnime práve nimi. 

saveonbeauty_freeman_pletove_masky_recenzia


Maska a peeling v jednom s dreveným uhlím a čiernym cukrom je asi top v rámci tejto značky a určite sa zaraďuje medzi moju trojku najlepších pleťových masiek ever! Určená je pre všetky tipy pleti a slúži na jej čistenie a vyhladenie – pred jej aplikáciou peeling použiť nie je potrebné, táto maska vám ho plnohodnotne zastúpi. 

saveonbeauty_freeman_pletova_maska_zlozenie

Účinkom aj princípom fungovania je vlastne veľmi podobná maske od Nuxe, avšak podstatne sa odlišuje práve konzistenciou, ktorá je taká trochu olejovo – cukrová a pri aplikácii na navlhčenú pleť musíte byť trošku opatrnejšie, aby maska nebola všade naokolo, len nie na vašom ksichte. Inak je ale príjemná a pri jej zmývaní si pleť nielen dôkladne vypílingujete, ale aj príjemne zahrejete. Vôňa už taká top, ako pri maske od Nuxe teda nie je, ale to už je len drobný detail, ktorý vás trápiť nejako extra nemusí.

saveonbeauty_freeman_modra_ilova_maska_recenzia
saveonbeautyblog_freeman_clay_mask_ingredients

Modrá antistresová maska s minerálmi z Mŕtveho mora, takisto určená pre všetky tipy pleti, je klasická ílová maska, ktorá vám vyčistí póry a zlikviduje prebytočný kožný maz. Jej relaxačné, antistresové účinky spočívajú nielen v peknej, bylinkovo sviežej vôni levandule a bergamotu, ale mám silné podozrenie, že aj v jej nádherne modrej farbe :). Maska je na pleti maximálne komfortná, nevysušuje nadmerne pleť, ale furt je to klasická ílová maska, že, takže samozrejme je nutné použiť po jej aplikácii minimálne pleťový krém.
Btw, pri aplikácii normálnej vrstvy neuschne ani počas 20 minút pôsobenia, nieto ešte odporúčaných 10 a jej zmývanie je vcelku náročnou záležitosťou! To len aby ste vedeli :).
V kategórii zlupovacích masiek tu máme hneď dve bomby

saveonbeautyblog_pilaten_suction_black_mask_recenzia


Čierna Pilaten maska, určená na dôkladné čistenie pórov, je vo svojej kategórii asi to najfunkčnejšie, čo som kedy na ksichte mala! Jej aplikácia je síce kvôli farbe a tekutejšej konzistencii máličko riziková a musíte si dávať pozor na to, aby ste si neplánovane nevydepilovali obočie alebo vlasy, ale výsledný efekt za to stojí, to vám garantujem! Off course, na pleti po zaschnutí drží o niečo viac, než obyčajné zlupovacie masky a preto jej ODaplikovanie nie je tá úplne najpríjemnejšia vec na svete, ale zas to nie je ani žiadna tragédia – no a keď uvidíte na nej ten bordel, čo vám vytiahla z pórov...

Zhodnotenie masky po spotrebovaní nájdete tu.


Veľmi milým prekvapením je aj zlupovačka od Avonu Planet Spa Greek Seas s extraktom z morských rias

saveonbeauty_avon_greek_seas_zlupovacia_pletova_maska_recenzia

saveonbeauty_avon_maska_s_morskymi_riasami_zlozenie


Tá už je, naopak, na pleti príjemná aj vo fáze likvidovania jej pozostatkov z tváre a póry nechá tak neuveriteľne zjemnené, že ich takmer nie je vidno! Fuckt ju musím zaradiť medzi najlepšie pleťové masky, aké kedy značka vyrobila a rozhodne aj medzi najlepšie zlupovacie masky celkovo! Konzistencia je taká tá klasická, akú zlupovačky od Avonu mávajú – stredne hustá, trošku zaváňajúca ľahkým alkoholovým odérom a obsahujúca občasné čiastočky niečoho /asi tých morských rias/, čo občas upchá tú tubičku a následne to z nej vyprdnete a čo vyzerá na vašej tvári dosť negustiózne... ale teda, ako s obľubou zvyknem spomínať, len také kozmetické vady, že. Čo najrozhodnejšie odporúčam!

saveonbeautyblog_oblubene_pletove_masky_konzistencia
zľava doprava: FREEMAN maska s uhlím, FREEMAN modrá antistresová maska, PILATEN čierna maska, AVON zlupovacia maska s riasami


Dosť špeciálnou vecičkou je spevňujúca maska a peeling v jednom od Larens, ktorú môžete používať nielen na pleť, ale aj na celé telo. 

saveonbeauty_larens_coffee_scrub_and_mask_recenzia


Priznám sa, že ja už posledné mesiace jej používanie na telo ignorujem a frčím najmä na jej patlaní na tvár – kávové čiastočky pleť dokonale vyhladia a maska celkovo zanechá pleť jemnú a takú nejakú zjednotenú, alebo ako by som to... No a tá vôňa? Bomba!!!
Ako v poslednom článku s prehľadom top pleťových masiek, aj dnes tu musím spomenúť kategóriu enzymatických peelingov – pretože ich v istom slova zmysle za masky považujem.

saveonbeautyblog_larens_enzymatic_peeling

Tu jednoznačne kraľuje posledný rok enzymatický peeling od Larens, ktorý sa jednoduchým nanesením na pleť postará o to, aby vaša pokožka doslova žiarila. Ak máte problém trebárs so šupinkami na ksichte, ktoré nie a nie vyšmirgľovať klasickým peelingom /čo ja zvyknem najmä po nejakých tých virózach a podobných životných radostiach/, rozhodne vám odporúčam toto!
Týmto by sme mali z krku kategóriu masiek čistiacich a môžeme sa pozrieť bližšie na zúbok tým hydratačným, potažmo starajúcim sa o pleť. Tu vám chcem ukázať len dvoch miláčikov, ktorí môjmu srdcu prirástli počas posledného roka určite najbližšie.
Prvým je hydratačná pleťová maska s vitamínom E od The Body Shop

saveonbeautyblog_the_body_shop_hydratacna_pletova_maska_recenzia


Maska má zvláštnu, rôsolovito - krémovitú konzistenciu a ak si ju do pleti vmasírujete, doslova vám ju premastí. Ja osobne odporúčam skôr zmytie jej zvyškov, pretože aj pri tomto spôsobe aplikácie zanechá pleť tak krásne vyživenú, až máte občas pocit, že ani nemusíte následne krémovať!
Druhou – a tak trošku netradičnou pleťovou maskou – je protivráskové Syn Ake Serum + od Larens

saveonbeautyblog_larens_syn_ake_serum_plus_review


Pôvodne som si ho kupovala ako očný krém, ale vďaka skúsenostiam /a veku? :D/ som usúdila, že mi oveľa viac vyhovuje naniesť si ho na celú tvár aspoň občas na celú noc. Ono, popravde by mi úplne maximálne vyhovovalo nanášať ho na tvár každú noc, ale pomer cena – objem asi tak celkom nepustí, že jo. Každopádne, keď sa mi opäť raz minie /čo bude čoskoro!/, budem roniť slzy ako hrach! Pleť totiž po každej jednej aplikácii pôsobí rozprávkovo hydratovane, o dlhodobom účinku proti vráskam nehovoriac...
No jo, dnešnú prehľadovku by sme týmto mali mať za sebou a ja vám môžem pogratulovať, ak ste to vydržali až sem, pretože to bol naozaj celkom slušný záhul! Ako vždy, mám doma tých masiek predsa len o kus viac, ale dnes som vám ukázala len tie naj, za ktoré som ochotná ruku do ohňa vložiť. 
Na záver si neodpustím ešte číselné hodnotenia.

Nuxe maska 10/10
Freeman čierna maska 10/10
Freeman modrá maska 8/10
Pilaten maska 10/10
Avon maska 10/10
Larens kávová maska a peeling 10/10
Larens enzymatický peeling 10/10
The Body Shop maska 10/10
Larens sérum 10/10

Ktoré sú vaše najobľúbenejšie pleťové masky, bez ktorých neprežijete? :)


- cc -

8 komentárov:

  1. Tá Pilaten je fakt sila,a to zlupovanie zážitok :D, už sa mi stalo zo začiatku, že aj vlasy a obočie občas išlo, keď som nedala pozor a dostala sa kam nemala a nezotrela som to hneď. ešte chcem vyskúšať podobnú od Garnier...
    Tú Kawar bahennú masku si ešte neskúšala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ ešte nie... Mám sa niečoho obávať? :D
      S tými jednorazovkami vo všeobecnosti mám problém, že na ne vždy zabúdam :D Ale myslím, že tie od FREEMAN som objavila tiež vďaka vrecúškam od Teba! ;)
      Pilaten maska je boj, no... :D

      Odstrániť
  2. Mala som Freeman čiernu aj Pilaten. Mne tá Freeman maska nejako extra nesedela nakoľko je to ten typ masky čo neuschne a obsahuje čiastočky. Od Freeman mám rada tú ich bielu diamantovú masku. Inak je to ale podľa mňa super značka a super pomer množstvo/cena aj výkon. Hlavne som rada, že majú okrem jednorázových balení aj klasické v tube. Nuž a Pilaten hej je to fajn maska ale nie som z nejako extra nadšená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá diamantová od FREEMAN je tiež skvelá!
      Mne práve vyhovujú viac tie masky, ktoré nezasychajú. Mám suchú pleť, tak zrejme je to aj tým. A ani čiastočky čohokoľvek mi v podstate nevadia :). Ale tak každá máme svoje preferencie... :)

      Odstrániť
  3. S Nuxe súhlasím, aj pre mňa je božká. A ďakujem za priomenutie Freema tej čiarnej, kedysi dávno som používala, a zrejme sa k nej vrátim znovu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Aj ja... Nielen pomer cena - veľkosť, ale aj kvalita.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...