piatok 12. apríla 2019

Kozmetickí spotrebovanci za marec

Pomerne dosť tubičiek s excelentným obsahom a všetko ostatné, tak nejak vyzerala moja marcová spotreba kozmetiky a verte, že po nafotení fotiek do tohto článku som tie tubičky zmasakrovala krvilačnejšie než Jack Rozparovač. Teda, skôr krémulačnejšie, aby som sa dostala k posledným zvyškom obsahu.
A vlastne opäť raz budem za dobrú, pretože tu zasa máme drvivú väčšinu kozmetiky, ktorú milujem alebo som s ňou minimálne spokojná.

saveonbeauty_out_news_marec_2019
Začnime teda tými tubičkami. A môžeme rovno Larensom.
Enzymatický peeling aj Syn Ake sérum mám doma v už druhom alebo treťom balení a obe odporúčam maximálne. Enzymatický peeling je skrátka enzymatický peeling, viac k nemu hovoriť asi nemusím – pleť ostane krásne hladučká a žiarivá bez potreby drastického šmirgľovania odumretých buniek. No a Syn Ake sérum? To som vám ukázala okrem samostatnej recenzie aj celkom nedávno v článku o obľúbených pleťových maskách /spolu s enzymatickým peelingom/, takže ak by vás niečo o tejto téme zaujímalo, mrknite tam.
K môjmu kedysi vrelomilovanému krému Atoderm Nutritive od Biodermy som sa vrátila tak trochu núdzovo, keď som /úspešne/ bojovala proti dermatitíde a náhle mi začal dochádzať môj krém číslo jeden, ktorý som ešte potrebovala nafotiť do článku – a len som si potvrdila, že aj Atoderm mám furt rovnako rada! Za nejakých 10 éčok rozhodne must-have pre všetkých suchokožcov, aj keď po vizuálnej stránke pleť umastí trochu viac ako Dermo Face Cream od Larens.

saveonbeauty_out_news_marec_2019

Maximálne špecifická tubička je tubička s očným krémom s koenzýmom Q10 od Ryor. Krém som dostala ešte na Vianoce od kamošky a musím povedať, že by mi brutálne vyhovoval, keby... KEBY!
Krém mal zvláštnu konzistenciu a vlastne neviem, ako by som vám ju popísala -  nebol úplne hutný, ale rozhodne ani žiaden rýchlovstrebávač a očné okolie krásne vyživoval a hydratoval. Za zmienku stojí aj 30 ml balenie, ktoré je na pomery očných krémov naozaj že mega! S krémikom som mala ale jeden podstatný problém. V očnom okolí ma totiž poštipkával a to počas celej doby používania! Raz viac, inokedy menej, ale poštipkával. Možno si poklepete na čelo, prečo ho taká skúsená kozmetická maniačka - akou ja bezpochyby /a maximálne neskromne :D/ som – vôbec dopoužívala!
Nuž, má to jeden podstatný dôvod. Krémik totiž tak neskutočne krásne retro-kvetinkovo-sviežo voňal, že som sa stala od tej vône závislá od prvého použitia a nejaké blbosti ako štípanie ma rovnako od prvého použitia prestali zaujímať! :) Asi môžem ďakovať milosrdnému bjútyblogerskému bôžikovi, že som si používaním tejto veci neuhnala žiaden problém a každopádne zrejme viac do kúpy tohto očného krému radšej nepôjdem. Ale ak nájdem v tomto odéri niečo iné, prisámbohu, musím to vyskúšať!
A teraz prejdime k ostatným vecičkám.

saveonbeauty_out_news_marec_2019

Ružovú pleťovú vodugél proti akné od Avonu už z blogu poznáte, tak ak by vás zaujímali nejako bližšie, kuk na linky. Gélik vyhadzujem len kvôli dátumu spotreby a už mám doma kúsok číslo dva – pretože stojí pár drobákov a naozaj funguje.
Stálicami sú u mňa aj neskutočne voňavá vanilková pena na sprchovanie Balea, ktorú využívam najmä pri cestovaní a tak trošku aj telové mlieko s ureou tejto istej značky – nie je to síce žiadny zázrak, ale rozhodne je fajn a občasne sa k nemu zvyknem vrátiť.
Zvyšné veci sú už na blogu novinky.
Začnime šampónom a balzamom Fructis pre suché, poškodené, oslabené a neviem ešte aké vlasy. Oba boli rozhodne fajn, aj keď žiadne zázraky sa asi nekonali – za tú cenu ale nenarobili na vlasoch žiadnu galibu a občas dokážem oceniť aj to. Že by som ich ale nutne potrebovala kupovať opakovane, to tiež asi né. Podobne je to aj s krémom na ruky od Dermacol. Voňavá kombinácia pomaranča a belgickej čokolády bola síce k sežrání, ale pokiaľ nie ste divné, tak vám na nervy začne liezť asi tak po dvoch týždňoch používania a keďže hydratačné účinky tiež nie sú žiadna sláva – okrem toho tá riedka konzistencia!!! – tak si nabudúce už asi nechám zájsť chuť.
Posledným kúskom zo starostlivosti o telesnú schránku je vychýrený deodorant/antiperspirant Borotalco vo verzii Original. Ak by som mala ohodnotiť jeho účinky, tak je to pre mňa taký vyšší priemer, čo je teda v mojom prípade furt uspokojivé na to, aby som si ho kupovala opakovane. Ku cti mu slúži aj to, že obsah balenia vydržal naozaj veľmi dlho. Na druhej strane, nie celkom mi vyhovovala vôňa samotná – síce mi neotravovala život nejako extrémne, ale ani som z jej krásy nešla do kolien, že. Keďže som ale v rámci značky objavila svoj must-have, o ktorom vám určite chcem napísať, tak mám v pláne omrknúť aj ďalšie vecičky od tejto značky.

saveonbeauty_out_news_marec_2019

Na záver tu máme ešte dva kúsky z dekoratívky – ak sa to teda tak dá nazvať v prípade kvapiek, urýchľujúcich schnutie laku Quick Dry Drops od Gabriella Salvete. S ich účinkom som bola v podstate maximálne spokojná, trošičku mi ale v tomto prípade vadí ten spôsob aplikácie kvapkaním – podobný sprej od Avonu je v tomto oveľa pohodlnejší a ešte mi to okolie nechtov aj tak trošku premastí – čo kvapky od GS robili skôr pravý opak.
No a krémový očný tieň Velvet Blaze od Oriflame? Za mňa jeden z najlepších očných tieňov ever. Určite si prečítajte recenziu, ktorá zostáva v absolútnej platnosti – očný tieň /môj odtieň Shimmer Taupe/ nielen, že mal stopercentnú výdrž aj bez podkladovej bázy, na oku vyzeral bez nej dokonca lepšie a skrátka to líčenie s ním bolo veľmi jednoduché a vyzeralo vždy dobre, aj keď ste nepoužili žiadnu inú farbičku! No a mne sa ho podarilo spotrebovať, čo teda tiež o niečom svedčí, že jo.
Nie som si istá, či sa ešte vyrába, niečo mi ale hovorí, že by som sa po ňom mala opäť poobzerať.
No a sme na konci. Máte skúsenosť s nejakou kozmetikou z dnešného článku aj vy? :)

- cc -

2 komentáre:

  1. Já jsem s krémem na ruce od Dermacolu byla spokojená :-) dokonce mi vyhovuje i stejný druh vůně ve formě sprchového gelu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že sprcháč by vyhovoval aj mne, tam sa tie sladké vône tak trošku strácajú... Ten krém mi ale príliš nevyhovoval ani svojou konzistenciou.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...